Tempkurvor
Ok
Spelar det någon roll om man tex har sex på kvällen idag och morgonen imorrn eller borde det vara kvällen så det blir ett jämnt tidsintervall ?
Ok
Spelar det någon roll om man tex har sex på kvällen idag och morgonen imorrn eller borde det vara kvällen så det blir ett jämnt tidsintervall ?
Idag bekräftade appen ÄL!
Märkte att min termometer kanske inte är så tillförlitlig. Mätte en gång och kände sedan att den var iskall. Så frågan är om den verkligen mäter korrekt då.
Skulle ni säga att ÄL var igår eller för fyra dagar sen?
jo men vilken temp är den rätta om man tar tre ggr hehe
man kan ju få tre olika alt.
varför ska jag ta den på eftermiddagen? jag mäter ju på morgonen och det är den mätningen som ska bli rätt ....
Två otroligt olika kurvor... vänstra förra cykeln där tempen steg till sin högsta punkt dagen före mensen kom, väldigt mysko :)
Till höger månades kurva där jag knappt vet om jag hade ÄL, men enligt appen har jag haft det (även pos äl clear blue den 4e samt mkt fertils sekret)
Kan va, eller inte. En hel del kvinnor får denna dipp även om mensen kommer sen, men jag håller tummarna för dig!!!
Behöver er hjälp igen. Har två mätningar att välja på idag, och de skiljer sig väääldigt mycket.
Nr.1: 35,95 grader kl 04:40, sovit många sammanhängande timmar men det är mycket tidigare mot när jag brukar tempa.
Nr.2: 36,43 grader kl 07:40, sovit sammanhängande 2 timmar men detta är tiden jag oftast tempar.
Vilken hade ni valt att lägga in?