Tempkurvor
Såhär om jag tar bort gårdagens temp men har negativa test dock har brösten börjat spänna igår kväll
Jag tar äl test men får aldrig utslag på dom eller ens ökning så har gett upp med det, har inte pcos men har opererat bort sköldkörteln och har/haft kortisolbrist dom tror påverkar, får inte letrozol pga övervikt tyvärr.
hade äl flytningar och älvärk cd 44-47 den cykeln
Jag funderar på om det kan va så, jag hade magsjuka cd 29-35 ca så det är ju inte omöjligt att jag hade förhöjd temp för jag va sjuk
Jag hade hög feber över 39 grader på cd 29 och den började magen rejält cd30-35, jag kände mig varm pch kall om vartannat men tempen blev aldrig så feber hög men jag kan mycket väl ha haft förhöjd temp av magsjukan. Har fortfarande inte fått plus eller mens så provade ta bort dom temparna ocj då blev äl på cd 37 istället, vi hade sex cd 35, 38 och 39 så lite hopp finns ändå.
Ja jag hade fertilt sekret då oxå me trodde det va typ efter äl kladd men misstänker det inte va det :)
Sanlin90, varför får du inte letrozol pga övervikt? Jag hade liknande långa menscykler som dina, är också överviktig men inga problem att få letrozol utskrivet. Gynekologen nämnde inte något om min vikt, behövde inte ens uppge den. Konstigt att det är så olika.. Finns det någon privat gynekolog i närheten kan jag rekommendera att ringa dit och fråga, ibland är de inte lika stelbenta som landstinget :)
Dom har kollat långtidssocker, det ligger bra :)
ja det suger att höra men dom menar att det är en större risk att vara gravid i min storlek för jag fick havandeskapsförgiftning första gången