Tempkurvor
Vilken temp använder ni?
Vilken temp använder ni?
Blev lite hoppfull idag när tempen höjdes lite grann 2 dagar innan bim...men är samtidigt jätterädd att hoppas.. och återigen bli besviken..
Hur kunde jag ens tro nåt annat :?(... idag kom det en dip, och negativt test på det. Hur länge ska man behöva orka med detta?
Verkar ju väldigt hoppfullt! Såg att du inte vill ta ett test, förstår dig helt. Negativa test är som att någon skrattar åt dig när du gråter. Håller tummarna för att mensen inte kommer! :)
Min temp spelar mig ett spel? Idag beräknades mensen men ingen skymt av den alls. Min temp öka idag. Vad tror ni?
Aa blir så himla uppgiven och ledsen :(( .. vet inte vad jag ska ta mig till just nu. Fyller 33 denna månaden och min största önskan var att jag skulle bli gravid innan jag behöver passera det sträcket iallafall, men det var ju bara att glömma.
Önskar verkligen att min sambo kunde gå och göra ett spermatest, men han vill inte det. Inte förns det gått 1 år, dvs att den "normala" tiden passerat som han säger, och det har det ju inte gjort än. Inte förns i juni. Vet bara inte hur jag ska orka vänta tills dess. Han sa att det slutar väl med att han får göra det tidigare för att han känner sig tvingad att göra det, och det känns ju helt fel såklart. Vill ju verkligen inte tvinga honom. Men vet samtidigt inte hur psyket ska palla detta månad efter månad. Hade kännts så skönt att bara veta att allt ser bra ut, åtminstone.
Blir svårare och svårare :( detta var vårt 10:e försök.
Tack för support <3
Åh va skönt att ni fått tid! Att få komma framåt. Och med spolning också! Håller verkligen tummarna för er.
Ja nu tänkte jag lite fel. Jag har ganska korta cykler, 26 +-1 dag, så vi har hunnit med 10 försök på 9 månader, men då blir det ju i maj, inte juni. Hoppas förstås att det inte ens ska behöva gå till att behöva hjälp.. men bara vänta och se.