Tempkurvor
Vilken app använder du?
Okej jag förstår
det är en extremt (!) kort lutealfas. Man bör ha 13-15 dagar. Jag gissar att din ägglossning är väldigt svag. Har du träffat någon läkare ?
jag använder appen fertility friend
Okej jag förstår
det är en extremt (!) kort lutealfas. Man bör ha 13-15 dagar. Jag gissar att din ägglossning är väldigt svag. Har du träffat någon läkare ?
jag använder appen fertility friend
Guuud vad jag håller tummarna nu 🥰🙏 tempen fortsätter att stiga och mina bröst börjar ömma mer.. hoppas det fortsätter!
Så här såg den ut idag 😔 hoppas den går upp igen..
Jag fick min mens nu, så var inte gravid den här månaden. Tänker att jag skriver det ifall någon läser tråden och undrar hur det gick.
lycka till ni andra!
Fick samma temp idag, men samma problem. Jag vaknade en och en halvtimme för tidigt, lyckades efter en timme somna om, men då sov jag ju bara en halvtimme innan jag tog tempen så den blir inte så tillförlitlig..
Känns inte som progestronet har sänkts så mycket för mina nipples gör fortfarande ont 😅
Men gravidtest än så länge negativt (9 DPO).
ok ja det är också stor skillnad på vädret ( iaf där jag bor ). Nyss var det typ 30 grader , igår hade vi 13 och regn
håller tummarna ❤️
Så här ser min ut idag, upp 0.1 grader idag, men fortfarande negativt test på ÄL +11
Har fortfarande väääldigt ömma bröstvårtor, så tror fortfarande mitt progesteron är högt. Tidigare brukar ömheten försvinna typ 2-3 dagar innan mens. Så om jag ska få mens borde ömheten försvinna idag-imorgon.