Tempkurvor
Barnlängtan: om man tempar och man vaknar en annan tid än man brukar så kan man räkna om den så de blir motsvarande temperatur som när man alltid tempar
whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Barnlängtan: om man tempar och man vaknar en annan tid än man brukar så kan man räkna om den så de blir motsvarande temperatur som när man alltid tempar
whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Kan tempen påverkas om man sover sämre efter kl 3 på natten börjar jag sova lätt och oroligt sedan 3 dagar efter där nc satt ut min äl samtidigt började jag ha fläkten på så jag har den rakt mot mig och utan täcke, min temp är som innan den beräknade ägglossningen typ men det känns verkligen som jag ägglossat för jag har mina vallningar och är pmsig, skulle isf vara äl +6 men senaste tre temparna har varit lägre och igår fick jag en minimalisk blodstrimma i lotionaktig föytning.
hade äggviteflytnibgar runt där äl skulle vara och sen har det gått över till lotionaktiga.
Hur stor skillnad kan det göra på tempen om man sover med öppen mun? Vaknade idag och va snustorr i munnen och sådär så man känner att det är kallt inne i munnen och tempen va bara på 36,02?!
De ser ju temperatur som är över linjen som stigande temp och det är därför ÄL sätts ut på tempen innan de kom över linjen för den ses inte som en ökning 😊
Men när de syns så tydligt hade ja sagt att ÄL skedde 13 eller 14
Hej! Jag hoppar in i den här tråden, skulle vilja veta om ni har några tankar om min kurva denna månaden. Har försökt bli gravid i 9 månader nu men har ?redan? börjat tappa hoppet eftersom det inte hänt det minsta sen dess.
Tycker att kurvan ger en dipp på dag 6 efter ÄL. Känner inga symptom överhuvudtaget förutom molande värk men det har jag haft de senaste månaderna vid denna tidpunkt så inget nytt. Vill inte få upp hoppet för mycket för jag är så trött på att bli ledsen och besviken men samtidigt kan jag knappt bärja mig för att få veta till helgen. Hur hanterar ni ovissheten dagarna innan BIM ?🥲
Mitchelina: tror de kommer försöka nu igen
Helle: ser ut som ÄL varit
Hahaha barnlängtan 😂 men till din fråga, nog inte en implanteringsdipp de är för tidigt men kan vara östeogenet som ökade där för de brukar vara kring den tiden 😊
Mitchelina. Ser ut som du med har en dip på äl+4 min gissning är att ÄL var den 17 😊
Tycker din graf (om man ens ska tolka de på nått sätt) är väldigt hoppfull ! Implantationsdipp ser det ut som sen har du en tempökning på äl10 som du inte brukar ha 😊 lycka till och hoppas tant röd håller sig borta på fredag
Jag tolkar cd 16 som din ÄL dag 😊 de med glad gubbe indikerar att de är inom 48 h