Tempkurvor
Idag va ej testa tidigt blank så antar det inte är något utan ett spökstreck på cbt igår som på alla andra test.
idag har jag dock börjat känna mig extremt varm och det är ett tecken för mig att ägglossning varit för ett tag sedan eller att jag är gravid, när jag va gravid kom dom här vallningarna strax efter plusset och den gången inte innan dess men andra månader kommer det några dagar innan mens, det blir precis som folk förklarar vallningarna i klimakteriet jg blir helt galet varm och svettig som går upp och ned under dagen och är värst på kvällen och förnatten.
Värmevallningar före mens ( speciellt på natten ) kan bero på lågt östrogen då det står som lägst då.
Ja man blir ju extra varm om man är gravid då man kan va nästan en grad högre än sin temp före ÄL.
Det är konstigt att det endast erbjuder provera istället för att lösa problemet. för det är ju något som skapar dessa obalanser i din kropp så att du dras med extremt långa cykler , vilket inte är normalt.
Kan du göra något på egen hand gällande vikten så att vården blir lite mer positivt inställd till att hjälpa dig ?
Tycker verkligen synd om dig att behöva kämpa i motvind med dessa cykler.
Har du testat söka dig privat ?