Tempkurvor
Nej inte bara i slutet, tempen höjs redan dagen efter du börjat med tabletterna, höjs tempen ytterligare i slutet av cykeln kan det vara en trifasisk kurva. Släng in grafen om du har någon så blir det lättare att tyda 😃
Nej inte bara i slutet, tempen höjs redan dagen efter du börjat med tabletterna, höjs tempen ytterligare i slutet av cykeln kan det vara en trifasisk kurva. Släng in grafen om du har någon så blir det lättare att tyda 😃
Men det här låter ju spännande! När börjar du ta preg? Börjar du som jag ca 2 dagar efter ÄL så ska ju inte tempen hoppa så sent.
Om du anar något så är det inte konstigt med den grafen 😃 Har du kort på testet och nästa test, släng in så man får se.
Hur ligger tempen i dag?
Såg inte att du hann skriva innan mig innan. 😄
Men nää tempen ska inte bete sig så här så långt efteråt. Något är det som händer i kroppen, det syns ju tydligt.
Hur lång lutealfas brukar du ha, för du är på ÄL+14 om jag räknat rätt?
Testerna du använder kanske inte är känsliga nog. Eller så är det förtidigt bara 😊
För om ett ägg fäster så kan det gå upp ytterligare.Vill inte ge dig falska förhoppningar här, säger bara att det kan bli så.
Det behöver inte synas riktigt en om det skulle vara nått 🤗
Har du några känningar av att mensen ska komma igång? Preg kan ju förlänga ett par dagar, men ska du ha mens så sjunker tempen eller du får blödning oavsett preg eller inte.
För om ett ägg fäster så kan det gå upp ytterligare.Vill inte ge dig falska förhoppningar här, säger bara att det kan bli så.
Det behöver inte synas riktigt en om det skulle vara nått 🤗
Har du några känningar av att mensen ska komma igång? Preg kan ju förlänga ett par dagar, men ska du ha mens så sjunker tempen eller du får blödning oavsett preg eller inte.
En fråga till
Kommer tempen verkligen sjunka trots cyclogest?
Sorry skrev otydligt förut : 2-3 dgr före mens brukade min temp sjunka trots progesteron kräm
Ja det är ju det, kommer mensen så ser man ju det ändå.
Har du ökat intaget av preg de senaste dagarna annars tror jag inte att det är av den anledningen. För jag har tagit preg i 3 år och mina tempkurvor beter sig aldrig så här om jag inte varit gravid.
Du kan ju plussa sent med, det återstår att se 😊
Tar du tempen samma tid varje dag? Håller du på att bli sjuk?
Du har inte VIP i FF va?
Med preg menar jag progesteron 😄 Jag tar Lutinus
Det är ett litet mysterium detta, men jag känner bara positivt till denna graf.
Jag frågade för jag försöker komma med naturliga förklaringar till förhöjningen. Men hittar inget, så därför tror jag du ska ha lite is i magen 🥰
Ska jag då fortsätta med Cyclogest?
biverkan kan va temperaturförändringar, men ändå mysko att den inte sjunker nu tycker jag
men kanske har progesteron starkare effekt än man tror när man tar som vagitorier i jfr med kräm
tack för att du orkar bolla med mig
Såg på FASS att lutinus inte har biverkan med nån temp
kan det va drf du inte märkt av ngt sånt