Tempkurvor
Alltså min temp är ju knäpp?!
Frågar experterna.
Fick ett starkt pluss igår. Ingen aning när jag hade ägglossning, har inte tagit temp då jag behövde ta en liten paus.
Är nu livrädd jag har ma igen. Misstänker jag hade ägglossning början av december. Min temp under follikulär fasen brukar vara kring 36.00-36.25
Hur är tempen om man har ma?
Svårt att säga , ett ma kan ta längre tid för kroppen att fatta så då sjunker inte tempen förrän hormonerna sjunker , kan ta tid.
Men varför tror du MA?
när började du tempa ? Din temp ser låg ut 1/1, för att sen öka den 3/1.. men du kan ju inte haft ÄL 1/1.. då skulle du inte fått plus nu
la in mens igår för jag fick bruna flytningar halv mycket jag trodde skulle öka men dom minskade istället så tog bort mensen igen för tempen ökade så mycket idag, såå konstigt det här !
Frågar experterna.
Fick ett starkt pluss igår. Ingen aning när jag hade ägglossning, har inte tagit temp då jag behövde ta en liten paus.
Är nu livrädd jag har ma igen. Misstänker jag hade ägglossning början av december. Min temp under follikulär fasen brukar vara kring 36.00-36.25
Hur är tempen om man har ma?
Men åååå.. vad hopplöst allt känns nu. 😓 ja min ÄL och min BIM pendlar ganska mycket..
Menade inte att få dig uppgiven men det är kke bättre att gå och ta blodprov och ta reda på om ngt är i obalans
Har du försökt bli gravid länge ?
hur gammal är du ?
Hej igen, det blev inget förra månaden.
Denna månaden har vi prickat in ÄL med säkerhet. Har lutealfas på ca 12-14 dagar.
Har haft ont i brösten (och småkramper i livmodern) ända sedan några dagar efter ÄL, nu i hela men först mot armhålorna.
Tempen borde börja gå ner senast i övermorgon om jag skall ha min mens och inte är gravid.
Hade som molande mensvärk men låggradigt igår, och bara kortare stund på em/kvällen. Testade dock negativt idag.
Vet att det är skitsvårt att säga, och att symptomen innan evt inplantation inte borde bero på graviditet, men man kan ju inte låta bli att undra.
Men vad tror ni, ska man hålla hoppet uppe?
Är ju en såndär som har svårt att bara slappna av och vänta på mensen 😁🙈