Tempkurvor
För mig är gravid temp 36,9 o högre
Sanlin90: då hade jag ju nästan gissat på att din temp var låg då pga infektioner, men du har ju sagt att du inte brukar ha så högt som nu så det stämmer ju inte heller.
du får nog bara vänta in mensen och sen försöka tolka efter det. Förstår att det känns tufft.
Maja14:
väldigt positivt med en sån höjning, sök på trifasisk graf så kan du läsa mer.😊
Saandrar:
jag tycker det ser ut som att din ÄL var på cd34.
kanske att kroppen försökte ägglossa tidigare men inte lyckades, men nu tänker jag högt. :)
Hur långa cykler brukar du ha?
Är de försent att jag får en temp stegring nu? Är första gången jag tempar och har svårt att få till rätt med sömnen att sova 6 alt 4 sammanhängande. Tar tempen mellan 03,30-07,30.
Victoriaaas: tycker också den ser fin ut. Testade du ÄL+10 då alltså. Är ju inte alla som plussar ÄL+10 även om det är rätt vanligt. Grafen ser som sagt fin ut med en extra stegring Från ÄL+10. med mitt barn fick jag en sån ökning på ÄL+10. :)
tar du nytt test imorgon? :)
Foodie92: Brukar ligga mellan 36,2 och 36,5 innan mens så det känns lite lurt.. Ingen ihållande mensvärk heller, har haft någon kortare molande värk bara vilket är ovanligt för mig!
Maymom: Exakt, testade ÄL+10 med RFSUs vanliga billiga sticka. Är på resande fot så blir inget test förens på måndag om inte mensen dyker upp i helgen! Uppdaterar hur det går
Studerade:
du får räkna från ÄL. Dvs dagen innan tempökning.
den dagen är ÄL. Dagen då tempen ökat är ÄL+1.
Hej och tack igen 🤩 om jag hade äl dag 16 och beräknad inte mens dag 25 så blir de kort luteafa?alkt att bim är dag 27?