Tempkurvor
Hej allihopa, sorry att jag hoppar in här bara sådär. Men man blir ju totalt galen. Såhär ser min tempkurva ut nu, den börjar slutta neråt och inget plus ännu på äl+11. Är det bara att ge upp hoppet nu? ':/
Hej allihopa, sorry att jag hoppar in här bara sådär. Men man blir ju totalt galen. Såhär ser min tempkurva ut nu, den börjar slutta neråt och inget plus ännu på äl+11. Är det bara att ge upp hoppet nu? ':/
Någon annan som fått en så stor dipp som vänt uppåt igen? Eller är det kört?
Ja gud, man är som ett barn som öppnar alla julklappar innan julafton, men dom är tomma inuti xD. Har bim den 20e enligt appen, men slutade med minipiller i december så jag har inte koll på min cykel ännu. Varför ska man gå och inbilla sig att man dessutom känner massa nere i tjejmagen......
Okej, spännande Jag minns knappt hur det var senast, 3 år sedan haha bara att jag hade som hugg upp som gjorde jätteont, inget sånt nu. Har du testat ännu eller väntar du in bim?
Alltså jag kunde ju inte hålla mig så har testat de senaste 4 dagarna xD. Men iallafall, nu kom mensen som en räkning på posten... Har väl kortare cykel än appen förutspådde. Önskar dig lycka till iallafall!!
Åh imorse gick tempen upp igen så nu väntar den på en till högre temp för att bekräfta ägglossning
Ja men visst ser det helskumt ut!
Såhär såg det ut tidigare cykel:
Trodde de skulle ta längre tid då detta är första månaden jag använder den men igår hadr jag 36,38 och imorse 36,40
Jajjemen! Diffar på sin höjd 20-30 minuter i tid. Samma ställe i munnen, tar även tempen ett par gånger direkt efter varandra för att säkerställa att jag ej håller snett eller haft munnen öppen lite eller så första gången. Har den i munnen när jag startar den osv.
Tycker ändå att man ser en stegring förra cykeln, visserligen en hel vecka efter äl men ändå en stegring. Denna gången är det helt platt.
Såhär ser det ut nu. Håller sig på coverline, ungefär. Antar att ägglossning uteblev denna månaden trots att NC bekräftat.
Idag ser min kurva ut såhär och plussade på BIM-1 :)
Åh va fin kurva, har alltid sett folk om att deras temp dykt lite vid att ägget fäster sig så detta va bra ett se att så va de ej för alla. Grattis