Tempkurvor
Hej! Tror ni att ägglossningen var i lördags, alltså på dag 16? Blir lite förvirrad av att jag hade ägglossningsflytning i morse..
Hej! Tror ni att ägglossningen var i lördags, alltså på dag 16? Blir lite förvirrad av att jag hade ägglossningsflytning i morse..
Försöker att inte heller göra det men det blir ju så ändå! Jag tempar tidigt vid 4.30 varje morgon efter 5-6 timmars sömn :)
Dagens kurva, börjar se trifasisk ut! Tog ett vanligt test imorse (ej testa tidigt) som visade så svagt att jag inte kan ta det som positivt. Vad tror ni?
Jag kan knappt tro det!! Hade världens tempdipp igår men ingen mens och idag hade tempen stigit så var tvungen att ta ett test, och visst är det väl två streck??
nån liten skugga skymtar jag =)
det jag funderar på är..om nu det där var en implantationsdipp så kan det ju inte synas på stickan direkt....hm... =)
håller tummarna att det är ett + dock =) !!
Min oro att jag kanske inte har ÄL är ännu inte stillad. Jag kan inte förstå min karta alls. Den var ju så jämn och fin i början och nu hoppar den hej vilt...
hm okej, nej det ser inte ut som om du haft äl än då. Kroppen kanske försökte men lyckades inte ..den kanske komemr försöka igen
hm okej, nej det ser inte ut som om du haft äl än då. Kroppen kanske försökte men lyckades inte ..den kanske komemr försöka igen
Så här rolig ser min kurva ut denna månad. Även in jag fick en sjuk tempökning imorse så är jag helt 100 på att jag inte är gravid. Det känns alldeles för tidigt för implantation.
Alltså det är så jobbigt jag blir inte klok på någonting. Min son har väckt mig ganska mycket under andra halvan av cykeln, därav alla trianglar, jag har vaknat tidigare då. FF har inte hittat någon ägglossning, antagligen för att jag inte har någon stegring att tala om. Men plockar jag bort den höga temperaturen cykeldag 15 så säger appen att ÄL skedde 18e. Den analysen blir ju ganska skör då kan jag tycka, räcker ju egentligen med några yttre faktorer för att ändra hela kartan :(
Min finaste kurva hittills, hög hela tiden..alla mina andra kurvor har tempen legat nära CL... imorrn är bim och min temp brukar droppa på bim-dagen så än kan den ju droppa
Hur tycker ni den ser ut hittills ? :)