Tempkurvor
![](https://www.familjeliv.se/gallery/image/5369921/full_600/phpazynGI08717.jpg)
Jag har äntligen plussat! :D Är nu osäker på om jag ska fortsätta ta temp eller avvakta med det. Har läst att det kan vara bra för att eventuellt upptäcka om tempen sjunker för mycket. Men kan samtidigt tänka mig att det lätt kan leda till stress och oro? Hur har/hade ni gjort? :)
Hej alla fina! Ny här i tråden! ???? Har tempat ett tag och undrar nu vad ni tror om min kurva? Har kört med Munkpeppar denna månad.
Åh jag stör mig på min natural cycles. Först sa den att jag skulle ägglossa i söndags men sedan ändrade den till att jag förmodligen hade ägglossning på fredagen. Saken var bara att jag hade världens känningar av ägglossning i söndags och måndags. Såå den borde ha haft rätt från början eller kan man känna ägglossningen 2-3 dagar efter att den egentligen skett? Ska man lita på kroppen eller NC? Haha.
*implantationsdipp (har inga glasögon på mig )
håller tummarna! jag försöker att inte analysera mina tempkurvor för mycket haha för jag har haft superfina kurvor som sett lovande ut, men som ändå inte blivit något. Men hoppas så inte är fallet för dig!
Vilken tid på dygnet tempar du? Du har väldigt låg temp. :)