Inlägg från: Anonym (Anonym2024) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym2024)

Tempkurvor

Hej, vad tror ni denna stora dipp beror på? tänker på cd24.

• Anonym (Anonym2024)
    Anonym (Hej) skrev 2024-09-01 13:05:01 följande:

Hej 
    skulle nästan tro att du hade ÄL en dag senare än appen säger då din temp inte ökade förrän då. Tempen ska ju öka efter ÄL och det skedde inte där din app satt ut ÄL. 

så isf skulle din dip var ÄL+ 4 och troligen bara vara en dipp i progesteron 

en dip runt ÄL + 7 beror ofta på en tillfälle ökning av östrogen 

att få implantationsdipp är de facto väldigt ovanligt 

Tack för svar, vi får se vad framtiden visar. Just nu ser det inte så ljust ut tycker jag men man får hålla hoppet uppe Hjärta
  • Anonym (Anonym2024)
    Anonym (M89) skrev 2024-08-31 18:59:15 följande:

Kan vara implantationsdipp. Hade så på min kurva när jag blev gravid (tyvärr missfall) typ 6-7 dagar efter ÄL. Men är säkert lite olika hur långt efter det sker och hur känslig kurva man har. Eller så fluktuerar bara tempen av ingen speciell anledning.. har tyvärr också haft dipp i kurvan efter ÄL utan att vara gravid 😔

Lycka till ❤️

Tack för du delar med dig, vi får se hur det går för mig den här månaden ❤️
    Beklagar missfallet ❤️
  • Anonym (Anonym2024)
    Yasen skrev 2024-09-12 21:30:14 följande:
    Hej! Får man fråga hur det gick för dig?? 🥰

Ja, så här blev det. Tyckte tempen gick ner så lite vid mensen så testade även cd 3 men det var klart negativt. Sen droppade tempen. 

Bara att fortsätta försöka 🥰

• Anonym (Anonym2024)
    Yasen skrev 2024-09-12 21:30:14 följande:
    Hej! Får man fråga hur det gick för dig?? 🥰

Hej igen, det här hände precis. Jag har haft drömmar att jag varit gravid två nätter i rad så i morse tog jag ett test trots att det är väldigt tidigt. Tycker min temperatur är väldigt låg men så här ser det ut. 
    Översta testet är morgonurin men min katt puttade ner den på golvet. Jag såg inget efter ca 4 minuter. Sen kom jag tillbaka 2 h senare och det ser positivt ut. Tog då ett till test men det ser negativt ut. Vad tror ni? 
    I övrigt har jag inga symtom alls. 

• Anonym (Anonym2024)

Spammar lite nu, men jag är gravid 🥰🥰🥰
Svar på tråden Tempkurvor