• Mirrorball

Tempkurvor

Lugnoro skrev 2024-05-24 07:45:58 följande:

Min ägglossning verkar ha varit, men jag fick inte positivt på ägglossningstestet. 

Det är inte alla stickor som fungerar bra och man får testa vilka som fungerar bra för en. Jag kör med easyhome som är det enda som vsat starkt i samband med ägglossning.
  • Mirrorball
    Anonym (Hmm) skrev 2024-05-30 23:27:18 följande:
    försöker att skita i allt som har med ÄL test osv att göra för att minimera stressen och bara gå efter sekret. Men va Fan händer med min temp? hade halkigt ÄL sekret CD 15 men ingen höjning ju. Mina tuttevårtor är så ömma så jag kan knappt röra i dom, är mina hormoner helt enkelt ur balans? Eller är det min Apple Watch som felmäter?

Jag har också en konstig temp denna månad? samt en ovanligt lång cykel Om det Inte har ballat ur. Längtar tills mensen kommer så att jag kan börja om för osäker på om jag ägglossat denna månad. Haft fertilt sekret två perioder.

Har varit lite mer stressad denna period.

• Mirrorball
    Anonym (M89) skrev 2024-08-15 12:06:33 följande:

Hoppar in i tråden här, hoppas okej!

Har BIM nån gång i augusti om jag bara kan tyda om/när ÄL sker 😂 blir inte riktigt klok. Är på dag 20 och har inte fått en tydlig ökning i temp enligt mig. Har tempat länge, minst sex månader, och brukar absolut ha höjning vid dag 20. Brukar inte använda ÄL-tester men har gjort det denna cykel ändå pga desperat? 

Vad säger ni experter? Har ÄL varit eller kommer ske idag/imorgon? Gud så sent i så fall? har vanligtvis en cykel på ganska precis 30-31 dagar med luteal fas på ca 12 dagar. 

ÄL-testerna är:
    översta från igår morse
    mitten från igårkväll
    längst ner från imorse 

Svårt att säga! Har det minskat idag i kombination med en längre höjd temp så har du nog ägglossat.
Svar på tråden Tempkurvor