Tempkurvor
Hej!! Tempvärlden är helt ny för mig. Har ni lust att kika på min kurva?
Tror ni det kan vara grav. på g? Eller ser det "normalt" ut? Jag har ju tyvärr inget att jämföra
med ännu :)
Hej!! Tempvärlden är helt ny för mig. Har ni lust att kika på min kurva?
Tror ni det kan vara grav. på g? Eller ser det "normalt" ut? Jag har ju tyvärr inget att jämföra
med ännu :)
Hej,
svårt att säga då du inte har något att jämföra med. Skulle säga att den ser normal ut. Tydlig äl, använd gärna en omvandlare på de tempar som är vita så får du en säkrare kurva.
https://www.omnicalculator.com/health/bbt
Temperaturen ska vara som högst nu, så det ser ju fint ut, sedan när gulkroppen dör så sjunker tempen. För vissa håller den sig hög fram till dagen innan mens och för vissa seglar den neråt långsam. Jag är en av dem där tempen ligger hög och sedan dyker samma dag mensen kommer 😊
Spännande det här med kurvor!
Någon fler med ff som kan berätta hur de använt "lutel line", den röda streckade?
Ååh okey, tack då förstår jag
Och STORT grattis till dig!! Vad härligt!!
Det är då lutealfasen börjar vill den indikera . Tre dagars temp över coverline visar på lyckad ägglossning och därför börjar luteal line på 3dpo/äl 3.
såhär ser min graf ut med det. Och ja, jag plussade idag 😭❤️
Varför dippar min temp redan? :(
Min kurva ser ut så här men negativa test än .. inte säkert jag hade ÄL där appen satte utan kan även varit 2 dagar senare
har molvärk i mage rygg och illamående , får se om det blir mens
hade mf förra månaden