Tempkurvor
Blir knäpp här, tempen ökar inte som tidigare cyklar. Har jag inte fått ägglossning eller vad tror ni pågår?
Blir knäpp här, tempen ökar inte som tidigare cyklar. Har jag inte fått ägglossning eller vad tror ni pågår?
Mensen skulle enligt app komma cd 28, alltså 3/7.. vad håller kroppen på med nu tro? Trodde den var på g i tisdags då när tempen sjönk men icke. Vanligt att temper går ner och upp så pass innan mens?
Har du tagit graviditetstest?
Oj, nu såg jag att du skrev tisdag. Ta ett denna morgon om du fortfarande har hög temp och mens är borta!
Hoppar in här.
Visar bilder på två kurvor.
Första vart en graviditet som slutade i MA v.12
Nu första cykel efter skrapningen i november och sen en mens i december.
Min temp har blivit så mycket lägre, rent allmänt i allt? har iofs känts som att jag sovit som en kratta senaste månaden, kan det påverka?
hade positivt ÄL test på cyceldag 18, så sent, bara en minimini ökning på tempen. Hade massor av ÄL symtom som flyttningar och molvärk, så vet inte riktigt vad jag ska tro.
Vet inte vad jag ska tänka om min graf denna månad, testade CB advancerade ägglossningstest och fick blinkande gubbe 3 dagar innan fast glad gubbe på kvällen cd12. Dock dålig tempökning tycker jag för att det ska ha skett ägglossning?
Testade att ta bort det positiva testet i NC o då tror den på ÄL idag. Vad tror ni? Ni verkar så kunniga 😊
Lägger in grafen från FF också, som godkände dagens temp och satte ÄL i söndags??
Tempen sjönk från 36.18 till 36.14. Hoppades tempen skulle öka idag... FF tog bort misstänkt ÄL cd 15. Blir så ledsen
Så tråkigt!
mäter du vid samma tid varje dag? Innan du rör dig upp ur sängen?
Ja, allt är verkligen inte solklart alltid. Tycker NC graf ser lite knepig ut men enligt FF som jag tycker är bättre ser det ut som om du eventuellt kunde få en liten implantationsdipp och med en sådan kan man få en liten nidblödning. Inte helt omöjligt att implantation skett äl+5 faktiskt.
enligt NC ser det ut som om du inte ägglossade Första gången men att du kan ha gjort det cd21 om du får en till temphöjning.
Det där med tempgraderna vet jag faktiskt inte , har själv försökt läsa mig till vad hög resp. låg temp innebär Då jag hade låg temp under mens men högre efter intill äl.
det jag hittills läst är att om man inte har hög temp , iaf inte högre än innan äl, så beror det på att man inte har tillräckligt med antingen progesteron eller östrogen Vilket kan indikera på flera orsaker, troligen inte ägglossning. Men nu är jag ingen expert så ta mig inte på orden om det ☺️
Min äl kom enligt FF cd11 tydligen . NC vill dock inte godkänna dagens tempökning. sänker jag tempen lite hos NC säger den att den vill ha mer data 🤔 . är lite ledsen att vi inte hann få till fler mysdagar.. rädd att det vi har inte räckte. fick en ordentlig äl denna månad oxå med ömma bröst, yrsel, illamående ,och ägglossningssmärta 😆