Tempkurvor

Är de försent att jag får en temp stegring nu? Är första gången jag tempar och har svårt att få till rätt med sömnen att sova 6 alt 4 sammanhängande. Tar tempen mellan 03,30-07,30.
Nu har jag mer tid att svara, och ska testa och kolla. Tack så jätte jättemycket för dit/era svar☺️ jag har mellan 23-27 dagar och oftast ca 10-12 luteafas. ska man räkna från positivt äl test eller dagen efter när de är äl test?
tycker de e superhäftigt att tema, maken förstår inte riktigt min iver 🤣🤣🤣
blir så lycklig och tacksam när jag fick min temp stegning ❤️ visst är de så att ägget släppt då. Utan tempökning inget ägg?
Hej och tack igen 🤩 om jag hade äl dag 16 och beräknad inte mens dag 25 så blir de kort luteafa?alkt att bim är dag 27?
tack de är ju så roligt ❤️ har räknat och oftast 11-12 dagar senaste tiden. Har inte så stor koll på äl innan de.
åå tack de är bra att du säger, osäker på när jag kan börja testa med tidiga ☺️ för enligt de är de justerande äl+ 5-6 🤣🙈
tog temp ca 0030 och då var den 36,50 sedan tog jag igen ?vanliga? tiden 04,30 och då visade den 36,33 och nu på morgonen 36,60. Visst ska jag ta den 36,33 fast den var höre före och efter? Blev jätteglad och tänkte ?implementering? ❤️
Maymom:
tacl för att du delar med dig och supergrattis till graviditeten ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ är du med i bim mars?
jag fick en till låg temp idag? hoppas nu på stor stigning imorgon ❤️
Tack alla ni kloka och kunniga ❤️ vet inte hur jag ska få till bättre mätningar, skiljer sig mycket när jag blir väckt av yngsta och/eller spontan vaknar 🙈
hur lyckas ni andra med småbarn.
vakna 02 och sedan sov till 05,30 och tog temp då 36,14 🙈🙈
maymom: har inte gjort de än men gör jag de då vara på en tidigare månad? Minns inte riktigt vilka tider jag tog i förhållande till när jag skrev in 🙈
Tredje månade
n
tredje månaden jag tempar och denna månad är olika de två tidigare! Jo söker efter allt ❤️❤️❤️ haft äl/mens verk senaste dagarna så hoppas att detta är månaden med ++ .
vad tror/tänker ni som är kunnigare? jo jag vet att jag kan vänta och se men vad är de för roligt med de 🤣