• Nomen123

Tempkurvor

Nc har satt ut min dag med högst fertilitet dagen innan jag fick positivt ägglossningstest.. Stämmer det? Är jag på ÄL +6 nu då? 🤔
  • Nomen123
    Maymom skrev 2023-10-06 09:42:27 följande:
    ÄL ser ut att ha varit cd 14, precis som den satt ut,  dvs ÄL+7 nu. Dagen innan ÄL är ypperlig att ligga på om man vill bli gravid.
    Vi låg ju dagen innan så det är ju bra! De är väl alldeles för tidigt att kolla med gravtest nu? även om jag känner en del symtom.. Behöver ju dock inte vara pga av att de tagit sig utan annat som spökar i kroppen 🍂 
  • Nomen123
    Ememem skrev 2023-10-06 11:13:19 följande:
    Det ser väl ut att vara samma dag?
    Är så dålig på de här, men de kanske stämmer 🍁
  • Nomen123

Jag undrar vad tusan som hände här? En rejäl djupdykningsdipp för att sedan klättra upp till stadiga 36.75 igen..

Det konstiga var en jag tog tempen igår morse, 1,5 timma senare än vad jag brukar då det va helg.. Då låg den på 36.13.. Tänkte att jag får ta om den, då la den sig på 36.75 efter en stund.. Vad ska jag tro om det?
  • Nomen123
    Foodie92 skrev 2023-10-09 12:47:03 följande:
    Tricky.. låter konstigt om den var 36.13. Ibland har ha sett fel på 1 och 7 på tempen haha kanske nått sånt? Låter troligen som mätningsfel (beroende på när din BIM är) för har du så lågt bör du få mensen nu.

Förutsatt att BIM inte är nu och att dagens var mätfel och gårdagens var korrekt så kan de va en implementeringsdipp 😊

Såklart mina gissningar bara
    Ja, det låter himla knepigt.. Har ingen erfarenhet av implantationsdippar så jag har ingen aning.  Kände ett hugg sent på kvällen i ena äggstocken och sen var tempen så låg på morgonen, såg rätt så jag fick tända för att dubbel dubbelkolla vad tusan som stod..

Jag är BIM på fredag.. Så var på ÄL +9 igår. 
  • Nomen123
    Foodie92 skrev 2023-10-09 14:57:46 följande:
    Då verkar de som att dagens var fel och att den gick upp var mer korrekt 😊 håller tummarna att de va en implementeringsdipp och att tempen håller sig hög nu 😍
    Du menar att den var fel när den var på 36.13? 😊
  • Nomen123
    Jennifer209 skrev 2023-10-06 14:13:03 följande:

Tack för svarGlad får ha is i magen några dagar till.

Hur har det gått Jennifer? 🤗
  • Nomen123

Här är mina 3 grafer som jag tempat.. Dem är rätt så lika, inget större avvikande förutom dippen på denna månadens graf.. 

Lite kul endå att kunna jämföra dem..
  • Nomen123
    Maymom skrev 2023-10-11 17:05:31 följande:
    Spännande!! När tänker du testa?😊
    Jag tror jag inväntar mensen på fredag, skulle den omförmodan hålla sig borta så tar jag mig nog ett test i helgen.. Men med månad efter månad med negativa test så vågar jag inte bygga upp minsta lilla hopp.. 🌺

Men grafen för denna månaden skiljer ju sig ju lite från dem första två.. Men de behöver ju inte betyda något. 
  • Nomen123
    Foodie92 skrev 2023-10-11 20:17:36 följande:

Tycker din graf (om man ens ska tolka de på nått sätt) är väldigt hoppfull ! Implantationsdipp ser det ut som sen har du en tempökning på äl10 som du inte brukar ha 😊 lycka till och hoppas tant röd håller sig borta på fredag

Hoppas hoppas 🙏🤗
  • Nomen123
    Jennifer209 skrev 2023-10-13 13:46:58 följande:

@nomen123 
    gick inte att citera. Tempen tvärsjönk och mensen kom. Nytt försök den här månaden Glad

Trist, men det är ju så det är.. 

Samma här idag, tempen sjönk från 36.86 till 36.68..  36.55 är min normala temp efter mens fram till ÄL.. Så mensen är nog runt hörnet. 
    Enligt NC ska den komma idag.. Så den kommer säkert här ikväll eller till morgonen.. 
    Har dock ingen mensvärk alls denna månaden..
    Ömma bröst och mycket flytningar..
    Har trott hela dagen att mensen kommit då det liksom rinner till, eller känslan är sån.. 
Svar på tråden Tempkurvor