Tempkurvor
Bim imorgon enlig NC. Vad tror ni?
Ser väldigt lovande ut tycker jag
Hoppas någon kan hjälpa mig att tolka kurvan. På cd10 hade jag positivt digitalt äl-test. Enligt FF har jag haft äl på cd10 enligt NC cd11. Vad tror ni?
Nu tror jag att jag är ute ändå pga dippen idag men hoppet är ju det sista som lämnar en.
Tyvärr tempdip för mig också, och negativt test... :?( känner mig så himla ledsen just nu. Känns totalt hopplöst. Detta var vårt 8:e försök, och just nu känns det som att det aldrig kommer hända.
Tack vad du e gullig <3 ja jag kände så redan efter ett par försök >< för det är svårt att se vad som skulle kunna bli annorlunda. Men varje gång är ju ett unikt försök. Tror dock NC tog helt fel denna gången på ÄL, tror den skedde 2 dagar tidigare eller så.. men får se vad som händer. Väntar mig mensen imorn.. kram till dig med och hoppas du också plussar snart <3
Igår hade jag ganska intensiv mensvärk på morgonen, jag nästan på väg att ta en värktablett för det. Men det gick över och hade ingen mer värk igår. Idag gick tempen upp lite grann, så är lite förvirrad.. har lite värk, men inte mycket. Har inte haft ett uns av spottings. Försöker att inte bygga upp för mycket hopp och är fortfarande inställd på mens dock.. vågar inte annat ><