• Mojsan95

Tempkurvor

Hej! Jag hoppar in i den här tråden, skulle vilja veta om ni har några tankar om min kurva denna månaden. Har försökt bli gravid i 9 månader nu men har ?redan? börjat tappa hoppet eftersom det inte hänt det minsta sen dess.

Tycker att kurvan ger en dipp på dag 6 efter ÄL. Känner inga symptom överhuvudtaget förutom molande värk men det har jag haft de senaste månaderna vid denna tidpunkt så inget nytt. Vill inte få upp hoppet för mycket för jag är så trött på att bli ledsen och besviken men samtidigt kan jag knappt bärja mig för att få veta till helgen. Hur hanterar ni ovissheten dagarna innan BIM ?🥲

• Mojsan95

Tack det var ju jättebra tips! Skönt att höra 🥹 tempen fortsatte nedåt imorse så hoppet försvinner ändå lite hela tiden denna cykel också.. men försöker samtidigt ha lite hopp om att mensen inte kommit än iallafall.. så tudelat 😅

• Mojsan95

Hej! vi plockade ut täcket och sov med bara påslakan från i lördags. Dumt nog kom jag på i efterhand att det kanske påverkar min kroppstemp när den var superlåg för mig imorse.. Jag borde haft ÄL i lördags men nu tror NC att den inte varit. Har haft LH-stegring på teststickor och de var som starkast i torsdags. Idag när jag mätte fanns inte en tillstymmelse till att ens se en skugga av ett sträck.. 

nu när min temp dippade så lågt så ändrade nc till att ägglossning ej har skett. Men vad tror ni, ska man utesluta temperaturen?    ..och stoppa i täcket igen😅

• Mojsan95

Jo sant! Men tänker ändå att täcket är till för att värma kroppen så jag stoppade in det igen för att slippa tänka på den faktorn ????

tempen har stigit och NC har flyttat tillbaka ÄL till dag 17😅. Så nu är det bara att vänta och hoppas att jag inte bara blir skengravid som alla andra månader 🤷🏼?♀️😴
Svar på tråden Tempkurvor