Tempkurvor
Hej!
Helt ny på tempning så hoppas på att få lite svar här. Bara tempat ca 1 vecka. Förra månaden tog jag ägglossningstest och blev troligen gravid då, efter ÄL +9-10 så fick jag en blödning som jag tror var ett tidigt missfall. Fick sedan "mens" på rätt dag dvs en vecka senare, men fick bara en jätteliten ljusröd blödning en dag och sedan inget mer. Brukar ha cykel 28 dagar och blödning ca 4-5 dagar så detta var märkligt. Tänkte att det kanske Berodde på att jag nyss blött en del.
Enligt en app jag använder ska jag ha ägglossning nästa vecka enligt senaste mensen (den som bara varade en dag).
Började tempa när mensen var slut. Låg på 36,3 i tre dagar, hade under denna tid typ som ägglossningsflytningar men tänkte inte så mycket på det eftersom det inte stämde tidsmässigt. Nu har jag i tre dagar haft höjningar på temp. Först 36,4, 36,6 och idag 36,7. Varför? Hade jag ägglossning då för tre dagarna sedan trots för tidigt? Kan det tidiga missfallet rubbar hela cykeln? Så förvirrad så hoppas på lite hjälp här :)