Sanlin90 skrev 2022-12-28 10:36:36 följande:
Går det en itläsa något av det här? Missade att tempa länge för jag orkade inte bry mig dock sen cd 40 har jag sovit med ca 15 grader i sovrumet så mysstänker äl kan ha varit då även att tempen inte blivit så hög, det det ut som det kan va så? Imorse ökade tempen lite och jag hade en liten blödning som varit under natten men kommer inget mer.
Är långt ifrån expert, men det känns som att det kan bli svårt att läsa något av din kurva, dels för att det är ett långt uppehåll och dels för att de senaste temperaturerna är tagna vid annan tid än den normala tiden. Har du provat att rätta till de temparna med länken som tipsades om nyligen?
https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Den kanske kan hjälpa att ge en tydligare kurva. 🤔
Jag har själv sovit med väldigt kallt omkring mig till och från det senaste. Allt mellan 5 grader till 15 grader typ. Jag tycker inte att svalt rum påverkar min temp något särskilt, det vore om man sover med öppen mun möjligtvis. Tror att det påverkas mycket mer av väldigt varmt rum/täcke i så fall. Men det är ju hur jag upplever min egen kropp. Kan säkert va olika för alla. Jag har bara märkt att när min temp är ?hög? efter ägglossning så är det en väldigt tydlig skillnad för mig från ?låg? temp innan ägglossning.