Tempkurvor
hoppar in här och ser om någon av er kanske vet om tempen normalt går så upp och ner på de där sättet nu efter äl? Haha. någon som har någon erfarenhet?
hoppar in här och ser om någon av er kanske vet om tempen normalt går så upp och ner på de där sättet nu efter äl? Haha. någon som har någon erfarenhet?
ja det är ju de! Så gick inte att låta bli. Ändrade som du skrev men glömde att ändra klockslaget så de gjorde jag idag. Om de hjälper. Såhär ser den ut idag. Tempen gick upp och då tog jag temp när jag vanligast brukar. kan det vara ett bra tecken? 🙃 eller är dippen för tidigt Om de nu skulle kunna va en implantationsdipp?
förra månaden gick tempen ner fyra dagar innan mens och höll sig då låg fram tills mensen kom.
Brallans: kunde inte citera så skriver såhär. Men ja tempen är fortf hög! Så jag håller alla tummar jag kan. har läst samma som du. jag fick positivt på äl-test den 12e så äl borde varit 13 eller 14. Så isf ligger tempen lågt 4-5 dagar efter. Vilket är lite tidigt? men får helt enkelt bara avvakta och se vad det betyder. Om de betyder något 🤷🏼?♀️
håller med dig, jag tycker samma. Då vet man liksom och slipper hoppas dom sista dagarna.
de här med missfall. Jag har haft det innan men då hade jag så konstig menscykel så förstog ingenting förrän jag såg vad som kom ut. Men nu sen igår har jag haft som små kramper i nedre delen av magen. Det kommer som hugg och jag mår illa. Känns allmänt Konstigt. mensen är ju inte på g än på någon vecka så tänker inte att det är de. Brukar heller inte få någon vidare mensvärk. Men skulle det kunna vara ett missfall på g? Eller är de för tidigt för de också?
de här med missfall. Jag har haft det innan men då hade jag så konstig menscykel så förstog ingenting förrän jag såg vad som kom ut. Men nu sen igår har jag haft som små kramper i nedre delen av magen. Det kommer som hugg och jag mår illa. Känns allmänt Konstigt. mensen är ju inte på g än på någon vecka så tänker inte att det är de. Brukar heller inte få någon vidare mensvärk. Men skulle det kunna vara ett missfall på g? Eller är de för tidigt för de också?
Hur brukar det se ut för dig? Du hade äl typ nu idag sa du. hur lång lutealfas brukar du ha? :)
Hur brukar det se ut för dig? Du hade äl typ nu idag sa du. hur lång lutealfas brukar du ha? :)
Typ världens bästa Julafton!!
Tidernas bästa julafton!
Åh spännande jag ser sträcket och uppladdningen till denna sida är ju kass så det bådar ju jättebra med tanke på tempen, du ska inte ta ett digitalt?
Wow stort Grattis 😃
tack snälla! Och tack för allt stöd med temp osv! Stort lycka till till dig! ❤️