Tempkurvor
Fick jordens tempdipp idag på äl+8, lite onormalt stor dipp på typ en halv grad. kan det tillexempel tyda på att jag sovit oroligt? Hade ni räknat bort denna? <3
Jag brukar också fått en större dipp i slutet av cykeln.
Fick jordens tempdipp idag på äl+8, lite onormalt stor dipp på typ en halv grad. kan det tillexempel tyda på att jag sovit oroligt? Hade ni räknat bort denna? <3
Skrev för någon vecka sedan då min mens började bli sen efter ägglossning (beräknad med både NC & ägglossningstest (CB digitalt). Nu är jag på BIM + 9 dagar, ingen mens i sikte, men fortsatta symptom som bröst som bara växer (så mkt att jag fått bristningar), stelhet i ljumske, nästäppa, trötthet osv. Samt en mycket stabil högre temp kurva än baseline - Men testen visar negativt. Pratade med BM som bad mig vänta en vecka till och sedan testa igen, vis neg får jag komma in och kika eftersom det finns symptom. Kan tilläggas att vi inte aktivt försöker, inte heller är emot det - blir det så blir det - så känns konstigt att jag själv skulle tänkt fram det!
Men nu till min fråga!! Igår upptäckte jag att NC flyttat mitt ägglossning en vecka bakåt - känns inte det konstigt, för då skulle det ju betyda att mensen skulle ha kommit ännu tidigare? De borde ju bara plockat bort den om de inte är säkra på när längre? Gissar att det har att göra med att mensen är sen & negativa test som gör att den ballar ut lite..
Någon som varit med om liknande?
Ja för typ 3-4 cykler sedan har pcos så förmodligen därför för min del. Men vet att man räknar med 10-12 ägglossningar per år, så kan va att man inte alltid ägglossar varje månad.