Tempkurvor
Är nykomling inom nc men när kommer dendära mitten strecket upp där de står eran bastemp? Den man gärna ska hålla sig över efter äl
Är nykomling inom nc men när kommer dendära mitten strecket upp där de står eran bastemp? Den man gärna ska hålla sig över efter äl
En fråga nc har ju själv satt en beräknad äl men kan de ändras till tidigare beroende på hur tempen håller i sig?
Min coverline ligget på 36,39 de känns högt? Har någon här lika högt?
Kanske en dum fråga men har nån av er känt er mer känsligare humör mässigt runt ägglossning??
Första gången jag använder nc. Hur ser denna graf ut? Trodde tempen skulle sjunka jätte mycket innan ägglossning eller har jag inte haft ägglossning trots positivt test på alla hjärtans dag
Du behöver fortsätta mäta några dagar till innan NC sätter ut ägglossning. Efter 3 dagar med höjning brukar den markera ut vilken som troligen var din ÄL-dag. Ibland sjunker min mycket och ibland ser den ut som din ungefär. Har använt NC i 3 år och är ofta olika. Tror inte du behöver va rädd att du inte haft något denna månad då du fått markant ökning nu senaste mätningen. :)
Åh imorse gick tempen upp igen så nu väntar den på en till högre temp för att bekräfta ägglossning
Perfekt, då har du en jättefin tempkurva!
Idag ser min kurva ut såhär och plussade på BIM-1 :)