• vonkkan

Tempkurvor

Hej allihopa, sorry att jag hoppar in här bara sådär. Men man blir ju totalt galen. Såhär ser min tempkurva ut nu, den börjar slutta neråt och inget plus ännu på äl+11. Är det bara att ge upp hoppet nu? ':/
  • vonkkan
    Fysio1 skrev 2021-02-16 09:54:40 följande:
    Åh visst är det jobbigt! När har du bim? Tycker inte du ska ge upp hoppet förens mensen kommer.
    Ja gud, man är som ett barn som öppnar alla julklappar innan julafton, men dom är tomma inuti xD. Har bim den 20e enligt appen, men slutade med minipiller i december så jag har inte koll på min cykel ännu. Varför ska man gå och inbilla sig att man dessutom känner massa nere i tjejmagen......
  • vonkkan
    Fysio1 skrev 2021-02-16 10:33:01 följande:
    Haha ja precis. Okej, jag har den 19:e. Då får vi hålla varandra uppdaterade. Ja det är hopplöst det där, jag var ganska okänslig för gravidhormonen senast så jag känner typ inget nu förutom att jag inte har någon tydlig PMS än som jag hade förra månaden.
    Okej, spännande Skrattande Jag minns knappt hur det var senast, 3 år sedan haha bara att jag hade som hugg upp som gjorde jätteont, inget sånt nu. Har du testat ännu eller väntar du in bim?
  • vonkkan
    Fysio1 skrev 2021-02-16 11:04:40 följande:
    Haha, jag tyckte det stramade över livmodern men tänker att det nog inte kommer göra det nu eftersom den redan varit uttöjd en gång. Min lutealfas är bara ca 11 dagar så jag får nog vänta till lördag tyvärr innan det är lönt att testa. När har du tänkt testa?
    Alltså jag kunde ju inte hålla mig så har testat de senaste 4 dagarna xD. Men iallafall, nu kom mensen som en räkning på posten... Har väl kortare cykel än appen förutspådde. Önskar dig lycka till iallafall!!Skrattande
Svar på tråden Tempkurvor