Tempkurvor
Hej alla fina! Ny här i tråden! ???? Har tempat ett tag och undrar nu vad ni tror om min kurva? Har kört med Munkpeppar denna månad.
Hej alla fina! Ny här i tråden! ???? Har tempat ett tag och undrar nu vad ni tror om min kurva? Har kört med Munkpeppar denna månad.
Undrar lite hur tempökningen brukar bete sig för er andra? Har läst att det kan ta 2-3 dagar innan den ökar?
För mig varierar det väldigt. Någon gång steg tempen redan dagen efter ägglossningen, men oftast dröjer det 2-3 dagar innan den når över basallinjen (använder Natural Cycles).
För mig varierar det väldigt. Någon gång steg tempen redan dagen efter ägglossningen, men oftast dröjer det 2-3 dagar innan den når över basallinjen (använder Natural Cycles).
Idag fick jag äl bekräftad äntligen! Hoppas det tar sig nu!
Du ser ut att ha väldigt låg temp. Var mäter du någonstans? Låg temp kan tyda på sköldkörtelproblem så om det inte vill sig kanske det kan vara något att kolla upp.
Detta säger jag i all välmening, inte för att göra dig orolig. Jag har själv en ganska låg temp och plussade i måndags så visst kan det gå ändå.
Lycka till!
*implantationsdipp (har inga glasögon på mig )
håller tummarna! jag försöker att inte analysera mina tempkurvor för mycket haha för jag har haft superfina kurvor som sett lovande ut, men som ändå inte blivit något. Men hoppas så inte är fallet för dig!
Vilken tid på dygnet tempar du? Du har väldigt låg temp. :)
Dagens kurva, börjar se trifasisk ut! Tog ett vanligt test imorse (ej testa tidigt) som visade så svagt att jag inte kan ta det som positivt. Vad tror ni?
Jag kan knappt tro det!! Hade världens tempdipp igår men ingen mens och idag hade tempen stigit så var tvungen att ta ett test, och visst är det väl två streck??
Någon konstig dipp var det, men gjorde ett digitalt test efter och visst visade det positivt allt!!! :D