• HenneGrek

Tempkurvor

Åh jag stör mig på min natural cycles. Först sa den att jag skulle ägglossa i söndags men sedan ändrade den till att jag förmodligen hade ägglossning på fredagen. Saken var bara att jag hade världens känningar av ägglossning i söndags och måndags. Såå den borde ha haft rätt från början eller kan man känna ägglossningen 2-3 dagar efter att den egentligen skett? Ska man lita på kroppen eller NC? Haha.

• HenneGrek
    Cattisl skrev 2020-11-05 19:16:41 följande:

kroppen kan ha försökt ägglossa fredag (när det nu är, enklare om man anger CD :) ) men inte lyckats och sedan gjort det igen. En tempökning ska ske efter äl

Okey, tack! Appen tror att jag hade ägglossning på CD 11 men jag kände ägglossning 2 dagar efter hehe. Min menscykel är ganska kort, brukar vara 24 dagar som längst. Nu står det follikulärfas 10+2 dagar och lutealfas 12+1. Kanske är det för kort? Försöker bli gravid i alla fall
  • HenneGrek

Min mens är beräknad till på lördag men hade mensvärk igår och lägre temp men idag steg temperaturen som en raket, fattar inget, haha!

• HenneGrek
    semlan20 skrev 2020-11-14 17:58:46 följande:

Någon konstig dipp var det, men gjorde ett digitalt test efter och visst visade det positivt allt!!! :D

Grattis!!
  • HenneGrek

Här är min gravid-tempkurva! Dock jobbar jag lite skiftande tider ibland dagtid, ibland kväll/natt.

Svar på tråden Tempkurvor