Tempkurvor
Här är min kurva, vill så gärna att det ska gå vägen denna gång, men vågar inte hoppas för mycket ????
Här är min kurva, vill så gärna att det ska gå vägen denna gång, men vågar inte hoppas för mycket ????
Trodde att jag skulle ha ÄL i måndags men när jag då tog temp kunde den inte regga ÄL. Det visade sig idag att ägget lossade i söndags istället, trots ett positivt ÄL-test... trodde att jag skulle ha mer tid, men jag hoppas att det hann ta sig innan dess trots lite färre myskvällar än önskat :)
Tempar oftast inte över helgen pga vill få sova ut, men med tanke på denna månadens kurva så borde jag nog försöka ta min temp även över helgen för att veta mer exakt när att ÄL sker.
Vilken cykeldag var 'söndag' och när du tog äl test?
Min kurva håller sig stadigt hög, men jag har sovit lite sämre de senaste nätterna och haft mycket mardrömmar. Jag vet att sömnen kan påverka kroppstemperaturen, men hoppas ändå att vi lyckades denna gången :)
God morgon!
Jag tror att jag fick en nidblödning i morse, äl+8 :) min kurva håller sig uppe. Bim till helgen men kan knappt vänta på att få ta ett test!
Jag har äntligen plussat! :D Är nu osäker på om jag ska fortsätta ta temp eller avvakta med det. Har läst att det kan vara bra för att eventuellt upptäcka om tempen sjunker för mycket. Men kan samtidigt tänka mig att det lätt kan leda till stress och oro? Hur har/hade ni gjort? :)