Inlägg från: Universitetdistans |Visa alla inlägg
  • Universitetdistans

Förskolelärare

Jag arbetar som barnskötare heltid och har ni sökt mig in på förskolelärare utbildning distans heltid.

Kan jag då arbeta en hel arbetsdag och sedan komma hem och studera min utbildning och lämna in uppgifterna på kvällstid? Eller är det bestämda tider under dagen som man måste vara tillgänglig ?

Andra frågan är vad hela förskolelärare programmet kostat för kanske er? Om någon av er studerat och vet vad ni efter allt studerande landade i för siffra? Annars kanske någon annan vet?

Min dröm är ju att kunna arbeta heltid iallafall i början och sedan efter jobbet kunna studera utbildningen via datorn och blir det för mycket får jag gå ner i arbetstid.

Hoppas ni har svaren för Google hade det inte ;)

• Svar på tråden Förskolelärare
  • Universitetdistans
    legomum skrev 2020-06-27 17:43:22 följande:

Du vill studera på universitetet på heltid men ändå arbeta 100% i flera år.. det kan du säkert klara av. Men då gäller det att du måste vara sjukt motiverad och ha ett superfokus.

Framför allt, inte ha något liv.

• Universitetdistans
    legomum skrev 2020-06-27 17:43:22 följande:

Du vill studera på universitetet på heltid men ändå arbeta 100% i flera år.. det kan du säkert klara av. Men då gäller det att du måste vara sjukt motiverad och ha ett superfokus.

Framför allt, inte ha något liv.

Handlar kanske inte om att inte ha något liv utan mer att man måste ha utbildningen pgr av ekonomi och för att man brinner för yrket. Om du läste hela inlägget står det att jag även kan gå ner i arbetstid. Ditt svar var egentligen inget svar på frågan eller frågorna utan mer en synpunkt. Men tack ändå ;)

Svar på tråden Förskolelärare