• Lione81

Vill du veta vad din partner har för sexfantasier?

Anonym (Jag tror jag vet det!) skrev 2020-06-25 22:41:16 följande:

Jag har ägnat mycket tid åt att kolla upp vilken sorts porr min man tittar på utan att han vet detta. Först av nyfikenhet, sedan var jag lite arg och svartsjuk, nu som guilty pleasure.

Vilken sorts porr en man tittar på borde väl vara ungefär som hans sexfantasier? Är det så vet jag väldigt mycket  Det är ganska vanlig sex. Ensam tjej, två tjejer eller man med kamera på axeln och tjej eller två tjejer. Det stör mig inte. Det som stör är att det är väldigt mycket med samma tjej. Samma porrstjärna. Viss variation men kanske 80% är samma tjej.

Fast jag vet inte om jag har rätt att döma honom för det för jag tittar ju på samma tjej och går igång på det...vet inte om det är henne...hon är läcker eller att han tittat och kanske runkat åt henne lite av bägge. Att jag vet vad han runkat till och att sedan titta på samma och ja...kanske inte skall psykoanalysera det och mig skulle nog avslöja lite obehagliga saker. Gå igång på att han gått igång? Är 99% straight annars men jag vet inte.

En dag skall jag våga ta steget och titta tillsammans med honom, men känner mig lite för...pervers som det är nu. Även som jag har kränkt hans integritet på något vänster? Skyldig på något sätt? 

Våga?

Det blir en ny dimension i ert sexliv. Jag och min sambo kollar på porrfilm ihop på min mobil, innan vi har sex.

Jag väljer swingers el med äldre kvinnor i klippen.

Vi båda ligger och onnanerar. Eller om hon greppar min kuk och vi kollar. I bland säger hon kolka du så suger jag dig. Annars stimulerar jag henne när vi kollar.

Jag vill kolka på mer råare sex än min sambo. Ju råare det blir ju härligare är det.

Vad är det som gör att du inte tagit steget ännu till artiklar med din man?
Svar på tråden Vill du veta vad din partner har för sexfantasier?