Mira86 skrev 2020-06-27 22:01:25 följande:
Skulle önska att min man delade med sig av sina fantasier, men säger att han inte har några. Är det ens möjligt? Haha.. nöjd med vårt sexliv ändå, men vill ju självklart göra allt jag kan för honom..
Samma här:( Började prata med frugan om fantasier så sägen hon att hon inte har några å att hon är jättenöjd med vårt sexliv. På ett sätt blir jag glad. Känns som att jag levererar som jag ska, även efter många år tillsammans. Å andra sidan blir jag misstänksam. Självklart vill hon inte avslöja sina fantasier om hon tycker att dem är alldeles för vilda. Detta har jag respekt för. Men jag köper inte att det inte finns några fantasier över huvud taget. Därför ställer jag frågan. Jag vill ju ta vart sexliv till nästa nivå. Hon kan ju inte veta att jag kanske skulle gå med på det hon drömmer om. Det är just det problemet TS tar upp i tråden.
Vill gärna prata om våra sexdrömmar eller, om det känns obekvämt, använda någonslags verktyg som skapar rätt förutsättningar för bra och avslappnad sexdialog.