Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

Vill du veta vad din partner har för sexfantasier?

Hej.

Det finns ett sätt hjälpa par i deras förhållanden, framförallt att förbättra deras sexliv. Vill bara göra en liten pulsmätning här. Skulle du vilja veta vad din partner har för sexfantasier, vad hen önskar uppleva i sängen, vilka tabu vill hen bryta tillsammans med dig? Skulle du vilja dela med dig av till din partner utan att det ska vara pinsamt/obekvämt att prata om dina sexdrömmar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du veta vad din partner har för sexfantasier?
  • Anonym (Undrar)

Tack. Jag förstår. Det kluriga är att du och din partner ska endast ta reda på era gemensamma fantasier som ni annars inte vågar prata om pga. olika omständigheter. Alla udda/sjuka/konstiga saker kommer inte upp på tapeterna, iaf inte i det läget.

CitronTulo skrev 2020-06-24 09:04:37 följande:

Tänker att det beror på vad det är som min partner fantiserar om? Är det något som jag kan "hjälpa honom med" och som då kan involvera mig, absolut!

Men är det något väldigt udda, typ att han vill sätta på en asiatisk dvärg som är utklädd till get, samtidigt som han smörjer in sig med bajs och har en plastpåse över huvudet så känner jag inte att det skulle tillföra vårt sexliv något om han berättade, snarare tvärt om!

• Anonym (Undrar)

Det blir konstigt nog om man inte får någon match alls med SIN partner.

Det vore intressant att testa den här appen. Undrar hur kan man hitta den.

Jag håller med om fantasier, vissa vill man kanske behålla för sig själv som just fantasier. Jag är mer inne på att det finns så många par som inte är tillräckligt nöjda med sitt sexliv men inte heller vågar ta initiativ och prata med varandra, istället börjar dem vänstra för att leva upp till sina drömmar/önskemål. Ett superenkelt exempel(påhittat). Ett par har en lång relation, sexlust börjar avta, ena partner vill krydda till med, låt oss säga, en trekant. Personen vågar inte föreslå detta för att hen är rädd för reaktionen. Men tänk att den andra vill ha samma sak och precis som sin partner är rädd för den diskussionen. Det finns tyvärr hur många sådana par som helst. I slutändan går de skilda vägar eller lever ett mindre lyckligt liv tillsammans. Men om det finns ett verktyg spm hjälper de att ta reda på gemensamma drömmar, så har de helt andra förutsättningar för ett mycket bättre sexliv och lyckligare relation.

• Anonym (Undrar)

Man blir nyfiken på dina extrema fantasier????

• Anonym (Undrar)
    Mira86 skrev 2020-06-27 22:01:25 följande:

Skulle önska att min man delade med sig av sina fantasier, men säger att han inte har några. Är det ens möjligt? Haha.. nöjd med vårt sexliv ändå, men vill ju självklart göra allt jag kan för honom..

Samma här:( Började prata med frugan om fantasier så sägen hon att hon inte har några å att hon är jättenöjd med vårt sexliv. På ett sätt blir jag glad. Känns som att jag levererar som jag ska, även efter många år tillsammans. Å andra sidan blir jag misstänksam. Självklart vill hon inte avslöja sina fantasier om hon tycker att dem är alldeles för vilda. Detta har jag respekt för. Men jag köper inte att det inte finns några fantasier över huvud taget. Därför ställer jag frågan. Jag vill ju ta vart sexliv till nästa nivå. Hon kan ju inte veta att jag kanske skulle gå med på det hon drömmer om. Det är just det problemet TS tar upp i tråden.

Vill gärna prata om våra sexdrömmar eller, om det känns obekvämt, använda någonslags verktyg som skapar rätt förutsättningar för bra och avslappnad sexdialog.
Svar på tråden Vill du veta vad din partner har för sexfantasier?