Inlägg från: CitronTulo |Visa alla inlägg
  • CitronTulo

Vill du veta vad din partner har för sexfantasier?

Tänker att det beror på vad det är som min partner fantiserar om? Är det något som jag kan "hjälpa honom med" och som då kan involvera mig, absolut!

Men är det något väldigt udda, typ att han vill sätta på en asiatisk dvärg som är utklädd till get, samtidigt som han smörjer in sig med bajs och har en plastpåse över huvudet så känner jag inte att det skulle tillföra vårt sexliv något om han berättade, snarare tvärt om!

• CitronTulo

Och hur vet man vilka fantasier som är "gemensamma" utan att man berättar för den andre först?
    Sen tänker jag att de flesta av oss nog har fantasier som man vill behålla just som fantasier, inget man tänker att man vill uppleva irl!

• CitronTulo
    Anders 386 skrev 2020-06-24 11:06:05 följande:

Det finns nån smart app som man kan använda - men kommer inte på vad den heter eller var den finns. Man skriver in sina sexdrömmar/kinks/önskemål/intressen i ett formulär. Partnern gör samma sak - och då framgår det vilka områden som "matchar". Men din partner får aldrig veta vad som inte matchar. Ganska smart faktiskt. Och man slipper chocka sin partner. Eller få obehagliga överraskningar.

Spännande! Tråkigt om man inte får någon match alls bara, haha!
Svar på tråden Vill du veta vad din partner har för sexfantasier?