Inlägg från: Anonym (eee) |Visa alla inlägg
  • Anonym (eee)

Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.

Anonym (.) skrev 2020-06-21 15:18:27 följande:

Hej!

Jag vet inte hur jag skall räkna grovstorleken. Om någon vet, så blir jag tacksam.

Min kuks längd är 10 cm och jag är nervös över att den skall vara för liten. Ja, jag har hört det här om: ''Det beror på hur han använder den''. Men jag tänker att någon storlek gör skillnad, på antingen bra njutning eller värdelös.

Jag skulle vilja påstå att min grovstorlek är väl OK. Den är inte för smal, men samtidigt vet jag egentligen inte och jag är nervös.

Tack för svar!

Men hur kan du tro detta är viktigt? Mät om du tycker det är kul för egen del, men vad ska du med kunskapen till?

Var en gång med om en kille som i förväg informerade mig om måtten (vi chattade), men liksom, det sa mig inget. Det hjälper inte för mig att veta att det var X och Y i mått. Det är vad som sker när man är nakna tillsammans och om det finns nån feeling mellan oss, som påverkar hur upplevelsen blir.

Och också detta: Om du nu mäter och kommer fram till ett visst antal cm - vad om du tycker det är litet då (i din hjärna) - hjälpte det dig att ha mätt? 
Svar på tråden Min kuk är 10 cm. Grovstorleken vet jag inte hur jag skall räkna.