-
Det är ingen konspirationsteori utan det är verkligheten.Anonym (Clay) skrev 2020-06-21 05:55:47 följande:Din konspirationsteori har ingen som helst förankring i verkligheten.
-
Om det bara var så väl att det enbart var en osann konspirationsteori...)':Anonym (Minna) skrev 2020-06-21 06:36:27 följande:Ja, det är ju en konspirationsteori man kan välja att tro på...
-
Dessvärre lär vi nog aldrig bli av med denna äckliga regering, utan de kommer säkert fixa med nån slags korruption eller falskt fiffel, så att de får fortsätta regera i all evighet typ, just saying...)':MRAKas skrev 2020-06-21 09:15:58 följande:
För att svara på frågan i topic, nej, den mästerliga uppvisningen av bristande ledarskap har inte fått mig att sluta stödja regeringen.
Men så hade inte denna röd-gröna politiska katastrof mitt stöd innan heller.
Det som just nu så här några månader in gör mig precis rasande är hur Lövén o co inte blir rullade i tjära o fjäder för att sen bli fastkedjade på rosenbads trapp...
Idioterna har ju för f*n huvudet så långt upp i ar*let på varandra att de till o med nu när det kastas raka kalla fakta rätt i ansiktet så sitter de där på intervjuerna o försöker prata o resonera i cirklar kring det faktum att denna "strategi" inte alls har misslyckats....
Jag begriper inte hur folk kan acceptera detta, är folk så jä*la blinda?
2022 kan f*n inte komma fort nog. så vi blir av med detta pack.