Följas åt till ny graviditet efter MA/Missfall/Avbruten graviditet
Det har gått tre veckor sedan min skrapning, och jag blöder fortfarande lite. Det är inte färskt blod så enligt 1177 kan man alltså ligga igen. Men det är snart dags för ägglossning, hur blir det om jag fortfarande blöder? Jag kan inte hitta någon information. Jag har fått klartecken att köra från gynekolog som kollade mig efter skrapningen och sa att allt är ute. Men nu har det gått några veckor och jag blöder som sagt fortfarande. Har beräknad äl om tre dagar.
Åh okej men då verkar mensen ha hållit sig normal för dig tråkigt dock med sen ägglossning och att mensen kom nya tag nu!
Ja alltså jag har väl aldrig haft riklig direkt men jag har ändå behövt byta tampong typ var 4-5e timme. Nu behöver jag kanske byta var 6-7e timme och färre dagar. Tror dock att jag av någon konstig anledning har lite för låga östrogennivåer. Försöker proppa i mig bra vitaminer och mat denna månad
Folsyra
Magnesium
Multivitaminer kvinna
E-vitamin
D-vitamin
Och så mitt Levaxin (tas separat från vitaminer då man ej ska ta det ihop med järn o laktos). Sen dricker jag mindre kaffe o alkohol.
Jag blöder mycket, tömmer min menskopp varannan timme första tre dagarna! Och sen har jag mens ca 7 dagar, segt.