bananmilkshake skrev 2021-02-09 10:48:26 följande:
Åh, lider så med dig. Jag har tänkt likadant ibland. Jag försöker trösta mig med att det KAN vara en hemsk slump bara.
Jag ringde gyn idag iaf och bad om en missfallsutredning. Hon frågade inte ens hur många missfall jag haft, jag var beredd på att behöva försvara varför jag vill ha en utredning typ. Dom ska skicka hem en egenremiss och sen ska vi få en tid inom 3 månader.
Om du orkar, så tycker jag du ska fundera lite mer på en utredning för er skull. Det kan vara nåt så enkelt som en brist som går att åtgärda. Jag valde en grannstad men har turen att bo i Skåne där alla städer ligger nära varandra så det är inte så långt bort. Tänkte på det du sa att du inte har förtroende för ditt sjukhus.
Ja jag vet inte riktigt hur jag ska göra. En del sv mig säger "vänta och fortsätt försök", en annan del säger "ring nu"! Jag vill tro att alla förluster är ren otur, men jag som har en kronisk sjukdom i botten är rädd att det är den som påverkar. Är typ rädd att den sabbat min äggkvalite eller något :(
Hoppas att utredningen kommer hjälpa dig! <3