Danni 83 skrev 2020-10-15 09:17:44 följande:
Jag tänkte eftersom det ser lite starkare ut på stickan på fredagen? Eller? Jag skulle vänta då 15-16 dagar efter äl och sen börja testa Min cykel blev lite kortare efter mf i maj, normalt 28 dagar men efter var den 26 dagar. Någon månad 24, så lite knepig. Men jag blev vegetarian i samma veva så vet ju inte om det påverkar.
Idag är en tung dag tycker jag, den här veckan tar aldrig slut och fick en känsla imorse att vi kommer aldrig att få barn jag och min pojkvän. Mycket att göra på jobbet också. Deppigt :-/
Precis. Jag testade som sagt inte under helgen eftersom att vi var iväg och jag inte ville lägga för stort fokus på det. Så det hade kanske blivit ett "riktigt" positivt om jag hade testat. Får bara hoppas och tro att det kanske tog sig nu.
Ja, har läst, och läkaren sa det också, att de första cyklerna efter ett missfall kan se annorlunda ut. Hm, det kanske det gjorde. Har läst lite om det där på Vulverine, Jenny Koos, konto på Instagram. Hon skriver själv att vegetarianer/veganers menscykler ser annorlunda ut än de som inte är det. Väldigt intressant faktiskt. Men oavsett så blir man frustrerad, jag hade snorkoll på mina cykler innan. Har NOLL koll nu.
Usch, förstår den känslan :/ Inte blir det bättre av att man ser/hör om andra som är gravida. Men vår tur kommer också! Man måste få sörja, hur länge och på vilket sätt man än behöver. För mig går det upp och ner trots att jag hade mitt MA i augusti. Det är okej, VI är okej! Det kommer att hända för oss med.