Inlägg från: Ljlssan |Visa alla inlägg
  • Ljlssan

BF mars 2021

Plussade idag efter tredje försöket!! :D

• Ljlssan

Plussade i lördags! Det är vårat första barn , känns helt overkligt! Är beräknad 23/3-2021 om jag räknat rätt!

Mina bröst är som köttsår, mår illa på morgonen och kvällen och sover som en galning, kan vakna 10 sen somna igen efter 2 timmar... ( om jag inte jobbar)

Någon som kan rekommendera bra vitaminer? Jag vet att folsyra är väldigt bra och ska köpas i veckan!

• Ljlssan
    Undrandee skrev 2020-07-13 15:06:28 följande:

Grattis!! Jag äter apotekets egna, den för kvinnor. Massor av olika vitaminer och mineraler, bland annat järn och folsyra :)

Andfådd? Känns som man dör nästan när man går upp för backe! Är gammal ryttare och har aldrig blivit så andfådd som ja blir nu haha!

Ska jobba idag första gången nu efter en liten mini semester, få se hur det går då jag är så himla trött och illamående. Humörsvängningarna är inte heller så bra i mitt jobb då jag är kassabiträde haha! Men snart kliver jag på 4 veckors semester så det ska bli helt otroligt skönt!!

Kan inte släppa oron bara, är så otroligt nervös för missfall... kliver in på vecka 5 Om några dagar så det är ett tag kvar till v 12.. finns det någon grupp man kan dela tankarna i? Någon som verkligen är hemlig då jag och sambon inte vill berätta för någon än :)
  • Ljlssan
    Jadu skrev 2020-07-13 18:32:00 följande:

Har skickat meddelande :)

Jag är gärna också med
  • Ljlssan
    Jadu skrev 2020-07-13 18:32:00 följande:

Har skickat meddelande :)

Jag är gärna också med
Svar på tråden BF mars 2021