Inlägg från: Peling |Visa alla inlägg
  • Peling

BF mars 2021

Hej! Också BF i början av mars 2021 om allt går vägen (hoppas så innerligt!). Tänkte kolla med er vad ni äter för gravid-vitaminer? Har ätit folsyra innan men köpte nu Apoteket Hjärtats gravid-vitaminer som innehåller det och ännu fler nyttigheter. Dock är tabletterna SÅ stora och hårda att svälja???? Och om man försöker dela så blir kanterna vassa. Vet nån om andra gravidvitaminer är smidigare att svälja, typ vanliga apotekets?

• Peling
    amandakollb skrev 2020-07-10 07:12:17 följande:

Hejhej, grattis alla!!:) Jag plussade precis, är på äl+13 <3 Första barnet, har bf 20e mars!

Har haft ömma bröst efter äl som övergick till ömma bröstvårtor för några dagar sen och nu känner jag inte så mkt alls?! Lite molande värk i magen de senaste dagarna bara. Någon fler som knappt har några symtom? :) väldigt trött iofs så powernapar typ 2 ggr om dagen men de gör jag ofta sen innan med haha!

Men åh, vad kul! Blev genuint jätteglad när jag läste att du fått ett plus! Har läst och fått insikter och stöd från den där följas åt-tråden :) Har inte skrivit så mycket i den tråden men fått stöd genom att ?spökläsa?. Jag har BF runt 5:e mars om allt går väl :)
  • Peling
    amandakollb skrev 2020-07-11 08:26:04 följande:

åh tack så mycket <3 vad glad jag blir av dina ord! och vad kul att höra att du fått ut något av att följa de andra följas åt-trådarna. 

stort grattis till dig med :D är det första barnet? hur länge har ni försökt? :) 

Tack :) Ja, första! Försökt ca 1 år men tog ett tag för allt att komma igång efter att jag slutade med p-piller. Har långa cykler dessutom! Men första försöket med Letrozol!
Svar på tråden BF mars 2021