BF mars 2021
Jag hänger på ???????? Bf 4 mars. 2 barn sedan innan 9 och 13 år så nu bakar vi en sladdis.
Jag hänger på ???????? Bf 4 mars. 2 barn sedan innan 9 och 13 år så nu bakar vi en sladdis.
Vad roligt! Välkommen!
Jag sitter idag och är livrädd på jobbet, har haft lite rosa spottings sedan Äl+5 men idag började dom igen så jag hoppas det är ok här ändå.
Har två tidiga missfall bakom mig och denna blev till på andra försöket letrozol så är livrädd att det ska bli missfall nu när jag äntligen lyckades bli gravid!
Idag är Äl+14 så alltså BIM dagen!
Det digitala gick över till 2-3 och det känns som testerna ökar lite..
Men, jag har inga symtom förutom halsbränna från helvetet kommer då och då under dagarna. Dock så kan jag ha det som ogravid med så kan inte riktigt koppla den till graviditeten..
Har fortfarande spottings som oroar mig mycket!
Hur mår ni?
Men, jag har inga symtom förutom halsbränna från helvetet kommer då och då under dagarna. Dock så kan jag ha det som ogravid med så kan inte riktigt koppla den till graviditeten..
Hur mår ni?
Hur mår ni?
Ni som har barn sen tidigare hur svullna är era magar nu?
Just nu är magen så svullen så jag ser ut att kunna vara gravid i vecka 20... Jag som inte vill gå ut med graviditeten på länge, hur ska man kunna gömma magen i flera månader om den ska vara så svullen...?