Analsex?
Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?
Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?
Jag har testat. Jag skulle vilja säga att det var inte alls lika illa som jag trodde men inte så värst trevligt för det. Lite ont och lite skönt samtidigt. Kanske om hans penis skulle vara lite mindre?
Älskar hans tunga där, men det kanske inte räknas. Ifall det räknas har jag analsex varje gång vi har sex.
Skulle vilja rösta på ett annat alternativ mellan någon gång och ofta. Vi har A6 några gånger per år. Vilket inte är ofta men ändå mer än någon gång.
Aldrig man kan skada sig för livet
Tjejen föredrar inte analt, men skulle kunna tänka mig att testa att vara den som tar emot.
Nej, jag har inte testat sodomi och tänker inte heller göra det. Jag är i 40-årsåldern.
Kvinna, 27 år.
Min KK introducerade mig för det och gjorde att jag kände/känner mig bekväm med det. Och nu älskar jag det! Har det ofta.
Kvinna, 27 år.
Min KK introducerade mig för det och gjorde att jag kände/känner mig bekväm med det. Och nu älskar jag det! Har det ofta.
Vi gör det några ggr per år, jag tycker det är skönt att ge, min sambo gillar det också att få men vi gör det mer som omväxling.
Tycker själv om när man blir skickad kring anus men aldrig någon som gjort något mer på mig, har dock aldrig heller bett någon ta det "vidare".
Kvinna, 27.
Provat ett par gånger och det ger mig inget förutom svårigheter att slappna av. Kan gilla ett litet finger precis när jag ska komma dock.
Jag har absolut noll intresse av att stoppa upp något i analen och blir än mer ointresserad när jag läser om män som vill ha analsex utan att det är på lika villkor, för bägges lust, utan kvinnor förväntas "ställa upp". Jag skulle inte ha något emot att vara aktiv om jag hade haft en partner som ville bli penetrerad (med dildo), men det verkar sällan vara det som män menar med analsex...