Analsex?
Ni kvinnor som kör med analsex gör ni det för mannens skull eller ert?
Ni kvinnor som kör med analsex gör ni det för mannens skull eller ert?
Har du irrat in dig på sk gaping? Det är längre bort på skalan än "vanligt "analsex. De mest avancerade är troligen helt förstörda i ringmusklerna. Efter vanligt analsex sluter sig anus precis som när du bajsat.
Det finns till och med kvinnor som provocerar ett framfall både i vagina och anus så allt är på utsidan. Men det är extremt. Stackars kvinnor...de måste ha svårt att leva ett normalt liv.
Har du irrat in dig på sk gaping? Det är längre bort på skalan än "vanligt "analsex. De mest avancerade är troligen helt förstörda i ringmusklerna. Efter vanligt analsex sluter sig anus precis som när du bajsat.
Det finns till och med kvinnor som provocerar ett framfall både i vagina och anus så allt är på utsidan. Men det är extremt. Stackars kvinnor...de måste ha svårt att leva ett normalt liv.
Men jag förstår om man inte vill ta risken med fisting innan man har skaffat barn.
Jag är en milfig kvinna som gillar analsex, men endast när jag är förbered, dvs jag är ordentligt ren och sköljd i stjärten en bra bit upp så att jag kan ta hela kukens längd utan att ens riskera att den skulle bli smutsig. Jag smörjer mig och rvättar dessutom både sköte och rumpa med lite tandkräm så den enda doften och smaken som möter honom blir mint. Killar gillar ju trenden med att både slicka och knulla oss tjejer i rumpan. Det är ofta att man får en tunga uppkörd under förspelet och då är det skönt att veta att det är 110% rent och väldoftande. Min partner gillar det och jag njuter av det. Likaså när han slickar mitt sköte samtidigt som han sticker in en finger i rumpan. Det är ofta då jag kommer första gången.
själva penetreringen är alltid svår för mig eftersom jag är så trång, så han får jobba med tunga och fingrar innan jag är redo.
För mig är renlighet och att man är helt fräsch viktigast. Annars blir det inget.
Fan. Jag har bara kommit upp i 17st orgasmer på en natt. Men jag fixar lätt 3 till.
Blir squirt orgasm med sprut identisk som för tjejer även om sekretet tar slut efter ett tag.
Har inga källor mer än egna erfarenheter.
Att säga att en tjej fått analorgasm när klitoris samtidigt blivit ompysslad är ju trams.
Jag har haft många olika sexpartners genom livet men min nuvarande sambo introducerade mig till ordentligt analsex inte dunka in sexet som man råkade ut för i tonåren. Jag var skeptisk i början pga smärta man fått uppleva innan nu älskar jag allt som har med beröring i analen att göra han är alltid där och pillar på något vis vid samlag.
Det ger ju en helt annan orgasm än vid vanligt sex också helt fantastiskt. Men som sagt de gäller att man vet vad man gör.