Analsex?
Min nuvarande tjej o jag har någon form av analsex nästan varje gång vi har sex, finger eller annat, sen betyder inte det alltid penetrering med kuken. Det sker kanske en-två gånger i månaden. Hon är lite blyg och vågar inte säga att hon vill ha den där bak, men det vill hon, fast hon tycker det är genant att be om det. Så fort hon druckit en del är det aldrig några problem med att den ska in där och när den kommer in så kommer hon inom en minut. Jag blir fan avundsjuk och vill också ha nåt där bak men likaså där är det för genant för mig att be om.
Under mina singel-år har jag haft analt med c:a 30% av kvinnorna, endast en har föredragit analt före vaginalt. Tror att nuvarande flickvän skulle kunna kunna föredra analt men hon skulle i nuläget aldrig erkänna det. Innan vi gjorde det hade hon aldrig provat.
Jag tycker det är suveränt som krydda i sexlivet, lite förbjudet, lite kinky, enda problemet är väl om man är konstig i magen, eller inte känner sig ren o fräsch då vill man väl varken ha ett finger eller nåt annat där, likaså att det blir ett avbrott för tvätt om man ska byta tillbaka till ettan. Det är lite störande.
Som man känner man ju ingen skillnad direkt utan allt sitter ju i huvudet, det är det som gör den förbjudna tanken så het. Jävligt het enligt mig.