Inlägg från: Anonym (Kukdiggaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kukdiggaren)

Analsex?

Anonym (kille 27) skrev 2021-05-19 15:10:22 följande:

Tog emot en dildo i rumpan för några veckor sedan, kan vara den bästa anala upplevelsen som jag haft. Kom nästan av enbart dildon, då jag i förväg hade bestämt mig för att använda dildon en längre stund och inte röra penis förrän i absolut i slutet.

Grattis! Med lite träning kommer du att komma utan kukberöring! Så underbart!
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (kille 27) skrev 2021-05-19 16:38:33 följande:

Har gjort det en gång. Lite speciellt att kunna komma ganska direkt efteråt genom kukberöring.

Väldigt speciellt!

För mig går även det omvända. Om jag först t ex blir avsugen till sprut och sedan blir knullad så kommer jag ganska snabbt utan kukberöring.

En fantasi är att en eller helst flera binder mig och fortsätter knulla mig för att se hur många ggr det kan gå för mig.
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Eva006 skrev 2021-05-21 14:28:56 följande:

Jag har en väldigt konstig inställning till analsex. Jag tycker inte om att ha det själv. Men tycker om att se när andra har det.

Jag tycker inte att det känns skönt men ser skönt ut .

Jag har hellre någon som tittar på när jag har analsex än att själv titta på när någon annan har det.
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (Kim) skrev 2021-05-21 19:32:20 följande:

En stor myt är att sex mellan två män alltid eller ofta skulle innebära att man ägnar sig åt penetrerande analsex.

Så sant så! För min del rör det sig i huvudsak om att jag suger en mans kuk.
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Straightbigaycurious skrev 2021-06-23 11:00:00 följande:

Är kille och gift med kvinna men i hemlighet datar en kille och vi ses för att ha sex. Mest avsugning och runk men ibland analsex. Har så skönt

Har man väl fått smak för kuk är det svårt att låta bli :)
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (tvåan) skrev 2021-08-10 17:36:13 följande:

Nu har jag haft sex med två homo. Själv är jag bi men tror jag är botad nu. 

Så jävla kul var det inte. 

Vilken roll hade du?
  • Anonym (Kukdiggaren)

Jag älskar analt! Hade jag bara förstått hur skönt det är så hade jag låtit killar knulla mig redan i tonåren. Nu var jag 25 när jag introducerades i det anala himmelriket. Minst tio år för sent alltså.

• Anonym (Kukdiggaren)
    Tom Araya skrev 2021-08-12 16:49:45 följande:

Problemet är väl oftast att unga oerfarna killar inte vet hur de ska göra för att det ska funka för henne och hon ska njuta.

All sex bygger på ett samspel. Gör killen fel behöver han bli upplyst. Det kan inte bara vara killens ansvar om det blir fel. Dock är det hans fel om han går över gränsen och gör något som tjejen inte vill!
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (tvåan) skrev 2021-12-28 18:51:06 följande:

Tog emot en ganska rejäl för nån vecka sedan. Hade plug före. Det hjälpte inte mycket. Han var för stor så det gjorde ont. (Jag är kille btw)

Nu vill han mera....

Ställ upp igen! Låt honom träna upp dig till en duktig ryttare :)
Svar på tråden Analsex?