Analsex?
Jag måste alltid värma upp något med fingrarna innan jag kan ta emot en dildo/strapon. Om man sitter på huk/rider så är det absolut enklast.
Jag måste alltid värma upp något med fingrarna innan jag kan ta emot en dildo/strapon. Om man sitter på huk/rider så är det absolut enklast.
Jag brukar ta emot analt, men bara med dildo/plugg.
Härlig tråd! Men finns det några kvinnor som även, (eller kanske bara?), gillar att ge analsex?
Nu är inte min man intresserad av att bli knullad analt så det är inget problem. Det handlar om preferenser. Jag suger väldigt gärna av min man men hoppar helst att bli slickad själv tex - sex behöver inte innebära att man vill ha/gillar exakt samma saker
Så ni heter Amir och Theådåra, har öppet förhållande och 14 barn? Och Amir knullar Theådåras mamma?
Jag ställer upp på det för att min kille ska bli nöjd
Jag tycker det är intressant det du och många kvinnor skriver, sätter saker lite på ända. Just det att många kvinnor tycker det är avtändande med en man som kan tänka sig att bli tagen analt. Slicka och fingra, säger du skulle vara ok, men inte strap-on, där ni kan hångla samtidigt och han kan smeka dina bröst t.ex, kanske mer.
Jag själv har alltid tyckt att om man som man inte är beredd att själv bli tagen så ska man inte kräva det av sin kvinna. Jag har alltid trott att det skulle uppskattas av kvinnan om mannen visar ett sånt öppet sinne. Jag själv gillar både tunga fingrar och att bli tagen. Inte hårt och snabbt, ingen smärta, utan som när jagp själv tar en kvinna analt. Nu var det längesen det hände men ändå..Ser mig inte som ett dugg omanlig, utan har vanligtvis en dominant ställing i sexlivet.
Mottagare. Efteråt insåg jag att det egentligen bara är fantasier jag lever ut och verkligheten blev inte sån bra kopia av fantasin som jag tänkt mig Det blev en ögonöppnare efteråt.
Jadu. Jag vet inte. Jag är kanske bara sexuell och hoppar mellan de olika facken som finns. En kvinna är ju så jäkla läcker. Formerna, utstrålningen. Dessa egenskaper saknas hos en man. Där har jag mest varit ute efter "organet" deras men den nyfikenheten tror jag har gått över nu. Vi får väl se. Det är kanske som efter en rejäl fest? "Inge mer sprit på en månad!". Sen är man på G igen på fredag. Haha.