Inlägg från: Ordinär Man |Visa alla inlägg
  • Ordinär Man

Analsex?

Anonym (kille 27) skrev 2021-06-21 14:26:33 följande:

Jag måste alltid värma upp något med fingrarna innan jag kan ta emot en dildo/strapon. Om man sitter på huk/rider så är det absolut enklast.

Har du själv provat att ta emot?
  • Ordinär Man
    Anonym (kille 27) skrev 2021-06-21 17:23:59 följande:

Jag brukar ta emot analt, men bara med dildo/plugg.

Visst är det otroligt skönt! Att analen enbart skulle vara för att skita med tror jag inte ett ögonblick på. Varför skulle människan utveckla förmågan till att njuta av analsex annars?
  • Ordinär Man

Härlig tråd! Men finns det några kvinnor som även, (eller kanske bara?), gillar att ge analsex?

• Ordinär Man
    Anonym (Kvinna44) skrev 2021-06-29 17:26:55 följande:

Nu är inte min man intresserad av att bli knullad analt så det är inget problem. Det handlar om preferenser. Jag suger väldigt gärna av min man men hoppar helst att bli slickad själv tex - sex behöver inte innebära att man vill ha/gillar exakt samma saker

Det tror jag bara.
  • Ordinär Man
    Anonym (Kvinna44) skrev 2021-06-29 20:55:10 följande:
    Vad tror du bara?
    Nej, tror HAN bara, ska det vara. Skrattande
  • Ordinär Man
    Anonym (Y) skrev 2021-08-04 10:34:17 följande:

Så ni heter Amir och Theådåra, har öppet förhållande och 14 barn? Och Amir knullar Theådåras mamma?

Ta det lugnt, till Flashback, finns det ingen 18-årsgröns på FL.
  • Ordinär Man
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2021-08-09 11:16:47 följande:

Jag ställer upp på det för att min kille ska bli nöjd 

Vad är det för karl som for ut något av det du inte får ut något av?
  • Ordinär Man
    Gaskarl skrev 2021-08-12 09:21:52 följande:

Jag tycker det är intressant det du och många kvinnor skriver, sätter saker lite på ända. Just det att många kvinnor tycker det är avtändande med en man som kan tänka sig att bli tagen analt. Slicka och fingra, säger du skulle vara ok, men inte strap-on, där ni kan hångla samtidigt och han kan smeka dina bröst t.ex, kanske mer.

Jag själv har alltid tyckt att om man som man inte är beredd att själv bli tagen så ska man inte kräva det av sin kvinna. Jag har alltid trott att det skulle uppskattas av kvinnan om mannen visar ett sånt öppet sinne. Jag själv gillar både tunga fingrar och att bli tagen. Inte hårt och snabbt, ingen smärta, utan som när jagp själv tar en kvinna analt. Nu var det längesen det hände men ändå..Ser mig inte som ett dugg omanlig, utan har vanligtvis en dominant ställing i sexlivet.

Varför det? Hon kanske gillar att ta emot analt med inte han. Däremot ska man vara beredd att prova tycker jag.
  • Ordinär Man
    Anonym (tvåan) skrev 2021-08-12 04:57:23 följande:

Mottagare. Efteråt insåg jag att det egentligen bara är fantasier jag lever ut och verkligheten blev inte sån bra kopia av fantasin som jag tänkt mig  Det blev en ögonöppnare efteråt. 

Var det för att du inte gillade att få analt, eller för att du inte gillar att ha sex med män?
  • Ordinär Man
    Gaskarl skrev 2021-08-12 14:19:49 följande:
    Tänker mest på unga oerfarna män som tjatar hål i huvudet på sina unga flickvänner som aldrig provat analt. Har själv suttit och diskuterat det med en ung man som ville med sin tjej, men var själv livrädd för att hon skulle pilla på honom.
    Låter lite porrskadat.
  • Ordinär Man
    Anonym (tvåan) skrev 2021-08-12 15:51:31 följande:
    Hela träffen var osexig och icke-upphetsande. Det var överreklamerat och när jag summerar mina bi6 tillfällen så ÄR de just så; osexiga. I fantasin är de sexiga,men i verkligheten nåt annat. Så "tack o adjö". Provat på ett antal gånger och ser denna långa episod med glesa bi6-träffar som "prova-på" inser att jag har mer skönt med kvinnor. Mer känsla. Sen kan det ju hända att jag får idéer om bi6 igen men då lär jag dra mig till minnes denna händelse och sen kontakta Fröken Höger så är jag botad. Haha
    Verkar nästan som du är hetero. Förvånad

Tidigare har jag haft förmånen att haft samvaro med kvinnor med intresse för analt, Även att få lite grejer i mig. Men av någon anledning inte strapon, vilket förstås är något jag absolut prova.

Med män, njae, tror inte det. Av någon anledning känns det lite avtändande. Kan hända att jag också är hetero. Förvånad

Skulle i så fall var i en trekant, vilket jag aldrig haft, jag skulle ta emot en man. Med det kommer nog inte att hända.
  • Ordinär Man
    Anonym (tvåan) skrev 2021-08-12 22:03:17 följande:

Jadu. Jag vet inte. Jag är kanske bara sexuell och hoppar mellan de olika facken som finns. En kvinna är ju så jäkla läcker. Formerna, utstrålningen. Dessa egenskaper saknas hos en man. Där har jag mest varit ute efter "organet" deras men den nyfikenheten tror jag har gått över nu. Vi får väl se. Det är kanske som efter en rejäl fest? "Inge mer sprit på en månad!". Sen är man på G igen på fredag. Haha.

Kanske har du bara inte fått lika bra sex med en man som med kvinnor? Bara att leta vidare.
Svar på tråden Analsex?