Analsex?
Jag har aldrig haft analsex, men vill prova på det. Brukar använda en massagestav och det är skönt, men jag vill prova på riktig vara.
Jag har aldrig haft analsex, men vill prova på det. Brukar använda en massagestav och det är skönt, men jag vill prova på riktig vara.
Synd om de tjejer som inte har fått till det med rätt partner. Är övertygad om att de skulle älska det. Min nyfunna kärlek hade "provat" innan hon träffade mig och då jag var intresserad på lika villkor, så tränade hon själv och efter det har vi analsex då och då. Och senast var hon helt borta då orgasm efter orgasm avlöste och hon uttryckte att, så har jag aldrig blivit knullad analt förrut. :) Ska ju tillägga att jag givetvis provat med stavar på mig själv, då jag anser att ska jag utföra detta på någon annan, så måste jag ju veta om det är skönt eller inte. Och det är lika skönt för killar, tänka att bli avsugen med ett par fingrar upp i röven, då jävlar får hon svälja. Kan ju också berätta att vi är 50+ båda två, så det är ingen ungdomsgrej.
Vi bara njuter.
Kul tråd. Man blir ju sugen på sex bara av att läsa allt som skrivs. Jag har min egen uppfattning om avstånd till analsex, det är lätt att tycka, men det beror på att det aldrig är testat, ungefär som att tycka att viss mat är äcklig, utan att ens ha smakat. Har varit lite ombytligt de senaste åren, avseende relationer, men av de 5 jag har träffat så var/är 2 klockrena analproffs och 2 andra hade nog säkert velat prova till slut, masserade med tummen samtidigt som man öste på bakifrån och till slut var hela tummen inne och de bara njöt, trots att de aldrig testat eller tänkt tanken. Men relationen avslutades innan.