Analsex?
Tjejen föredrar inte analt, men skulle kunna tänka mig att testa att vara den som tar emot.
Tjejen föredrar inte analt, men skulle kunna tänka mig att testa att vara den som tar emot.
Kan vara skönt stimulera rumpan när jag och min tjej har sex. Har dock aldrig provat att bli knullad med hjälp av en strapon.
Tog emot en dildo i rumpan för några veckor sedan, kan vara den bästa anala upplevelsen som jag haft. Kom nästan av enbart dildon, då jag i förväg hade bestämt mig för att använda dildon en längre stund och inte röra penis förrän i absolut i slutet.
Grattis! Med lite träning kommer du att komma utan kukberöring! Så underbart!
Jag är kvinna och tycker om analsex. Vi har det kanske en gång i veckan. Jag har alltid tyckt om det, men har i perioder inte haft det så mycket och då saknade jag det lite. Kommer alltid väldigt snabbt och jätteskönt när vi har analsex om jag smeker klitoris samtidigt. Det går så snabbt att han oftast inte hinner med utan vi går upp och tvättar honom och sen fortsätter vi i fittan. Han tycker fittan är skönare. Ibland kommer han i mig när vi har analt och det är bra när det händer, men mindre toppen efteråt.
Behöver inte värma upp, utan kan köra på direkt. Tricket är att krysta lite när kan ska tränga in, typ som att man öppnar sig. Då är det bara skönt, gör man inte så gör det ont. Har funkar att göra så med alla jag haft analsex med och vissa har haft ganska stora. Men min man brukar ändå slicka mig i rumpan eller fingra alt. använda en minde dildo - men det är som förspel och behöver inte nödvändigtvis leda till regelrätt analsex.
Har du själv provat att ta emot?
Visst är det otroligt skönt! Att analen enbart skulle vara för att skita med tror jag inte ett ögonblick på. Varför skulle människan utveckla förmågan till att njuta av analsex annars?
Jag och min fru har inte provat så mycket analt på henne. Något finger vid något tillfälle, och har inte varit så sugen på penetration med penis, men att analplugg skulle vara intressant. För ett tag sen blev premiär med analplugg.
Vi låg typ i sked och vi hade haft förspel ett tag, och efter ett tag började jag närma mig hennes rumpa. Till en början utan glidmedel, smekte bara lite lätt kring analen. Hennes reaktion var positiv, och jag fortsatte med glidmedel och mest utanpå. Samtidigt smekte jag hennes fitta och njutningen var på max! Efter en stund förde jag in ett finger i analen och hon var nära att komma så fick ta det lugnare. Det tog inte länge så provade vi med analplugg och det gick bra. Den fick vara kvar i rumpan medan vi avslutade allt med vaginalt sex.
vilken är eran favorit ställning vid anal penetration?
Min är liggandes på sida med uppdragna ben så att rumpan blottas. Annars gillar jag att stå på knä/rida-position. Men framförallt viktigt att p-punkten stimuleras