Inlägg från: Anonym (Tuppis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tuppis)

Analsex?

Beror ju också på vad man menar med analsex. I min värld så kan det ju vara allt från att smeka med fingrar till penetrerande. Jag älskar och se min partner njuta så hon skulle bara behöva hinta vad hon vill så är jag på. Men hittills har jag kommit så långt som att slicka och det var milt sagt uppskattat, så häftigt att komma på att hon gillade det efter 25 års förhållande.

Och min ålder är 50 hon var 1 år yngre

• Anonym (Tuppis)
    Sugetpar skrev 2021-05-01 10:31:25 följande:

Jag tycker också det är skönt att bli fylld i anus :)

// Lena

Kanske bli dubbelt uppfylld också så behöver ju det ena inte utesluta det andra?
  • Anonym (Tuppis)
    Ukklavek skrev 2021-05-18 18:47:43 följande:

Ja när jag är extra kåt går det också. Men favoriten är penis i stjärten och en hand på klittan, gärna i skedställning efter långt förspel, då exploderar jag.

Men oj jäklar så härligt sex, lyllo er!!!
  • Anonym (Tuppis)

Inte knullat analt men blev rejält nedsprutad när jag skickade exet där. Hon som inte tyckte det var hennes grej först men så "råkade" jag slinta dit med tungan. Blev mer råka slinta dit efter det

• Anonym (Tuppis)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-06-17 21:40:55 följande:

Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?

Och jag läste en annan artikel nu där det stod att 8 av 10 inte prövat, vem ska man nu tro då?
Svar på tråden Analsex?