• Anonym (S)

Sambo vill plötsligt adoptera - och snabbt ska det gå

Det låter lite som du får välja. Din flickvän och barn eller ingetdera. Hon är fast besluten att vilja ha barn och det är en så pass stor önskan som är svår att förhandla bort, hon kmr troligtvis inte bli lycklig förrän ni testat allt. Barn är det bästa som finns och du kommer aldrig ångra ett barn! Vad gäller adoption så är det som alla andra skriver olagligt att ta in ett barn utan papper och allt sånt där och skulle ni vilka adoptera är det lång process och giftermål o.s.v. Jag tänker att om inte ivf funkar så testa äggdonation först. Då får din flickvän bära barnet och ni kan välja donator som är lik henne etc. Många ställer sig i kö för adoption samtidigt (lite i smyg) eftersom åren försvinner iväg annars och då blir hon för gammal! Lycka till!

• Anonym (S)
    GGN skrev 2020-06-17 20:33:12 följande:

Hur vet du att TS inte kommer ångra ett barn?

Är han inte psykiskt störd och har ett hjärta (vilket han verkar ha eftersom han älskar sin flickvän) så gör han inte det.
  • Anonym (S)
    lostandfound skrev 2020-06-17 21:45:39 följande:

Så fel att uttrycka sig på det viset när det finns de som är mentalt stabila och har hjärtan och som älskar sina barn men som ångrar att de skaffade barn för att de fått ge upp så mycket. Det är på grund av individer som du, som det resulterat i att det är tabu att prata om människor som ångrar sitt föräldrarskap, just för att de blir avhumaniserade.

Man är inte mentalt stabil om man ångrar sitt barn!
  • Anonym (S)
    GGN skrev 2020-06-17 21:52:07 följande:

Hoppas du inte har barn...

För att jag inte ångrar dom?
  • Anonym (S)
    GGN skrev 2020-06-17 22:13:30 följande:

Det är egentligen inte själva barnet man ångrar utan att man blev förälder.

Det är en annan sak! Jag skrev tydligt att han inte kommer ångra barnet!
Svar på tråden Sambo vill plötsligt adoptera - och snabbt ska det gå